Vichy Minéral 89 Hyaluron Booster - TESZT

vasárnap, május 20, 2018


Bekerültem életem első trnd projektjébe, melynek keretében egy izgalmas újdonságot, a Vichy Minéral 89 Hyaluron Boostert tesztelhettem több száz másik emberrel együtt. A teszt csomag részeként érkezett a teljes kiszerelésen kívül rengeteg kisebb és nagyobb minta is, így a barátnőim, ismerőseim is ki tudták próbálni ezt az újdonságot, de most az én tapasztalatim olvashatod.

Tökéletes célcsoportja vagyok a Vichy Minéral 89-nek, hiszen vízhiányos bőröm van, a hyaluron sav pedig köztudottan ennek a bőrtípusnak a legjobb barátja. A Vichy innovációja ráadásul különlegesnek is számít a márka kínálatában, ez az első termék, ami mindössze 11 összetevőt tartalmaz, érzékeny bőrűek is bátran használhatják. Parfüm, illatanyag és parabén mentes.

A víz központi elemet játszik az életemben. Szeretem a vizet, mondhatni azt szeretem leginkább inni, rengeteget iszom. Szeretem a kádban áztatni magam egy óráig. Imádok minél több időt vízparton vagy tengerparton tölteni, pancsolni vagy csak szimplán gyönyörködni benne. Kézmosás mániám van, gyakrabban mosok kezet, mint bárki más szerintem. A bőröm viszont vízhiányos, ezért igényli a hyaluronsav tartalmú készítményeket. Már csak akkor klappolna minden, ha a horoszkópom meg halak lenne.😄

50 ml, 6499 Ft

Pozitívumok:
  • Gyönyörű az üvegcse az ombre átmenettel és a kék különböző árnyalataival, maximálisan passzol a termékhez.
  • Pumpás adagolója higiénikus megoldás, könnyű vele szabályozni a szükséges mennyiséget, egy csepp sem veszik kárba belőle.
  • Az állaga már-már majdnem vízszerű, nagyon könnyed és azonnal beissza a bőröm.
  • Látványra és tapintásra is érezhetően feltölti már azonnal nedvességgel az arcom, ami így kisimultabb, teltebb és puhább.
  • Nem zsírosította és nem nehezítette el a bőröm, igazán könnyed.
  • A kedvenc hidratáló krémemmel kombinálva tökéletes eredményt érek el vele.
Negatívumok:
  • Gyorsan fogy. Lassan már a flakon felénél járok, pedig csak pár hete van napi szintű használatban.
  • Fényvédővel nem működik túl jól együtt. Miután rákenem darabokban lemorzsolódik az arcomról.

A Minéral 89 Hyluron Booster az ásványi anyagokban gazdag Vichy Termálvíz és a természetes eredetű hialuronsav jótékony hatásait ötvözi magában. Reggel és este is használható, én csak reggel szoktam, így is spórolva vele. Nekem 1,5-2 pumpányi mennyiség kell belőle az arcomra.

Kiknek ajánlom? Vízhiányos bőrűeknek önmagában vagy hidratálókrémmel együtt használva. Érzékeny bőrre (egy mindentől kipirosodó arcú ismerősöm megváltásként tekintett rá, mert egyáltalán nem irritál és nincs is benne semmi, ami tehetné). Kombinált vagy zsírosabb bőrre pedig önmagában is elég lehet.


Szívesen kipróbálnád a Minéral 89-et?
Használsz hyaluronsav tartalmú terméket?

Oszd meg a bejegyzést másokkal is!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék