Aktuális szerzemények | Glamour-napok, Notino, Avon

hétfő, április 16, 2018


Márciusban és február nagy részében egyáltalán nem vásároltam semmi kozmetikumot, sokkal jobban foglalkoztatott az edzés és az egészséges táplálkozás, de amúgy sem lett volna különösen szükségem semmire. Azért a Glamour-napi kedvezmények jókor jöttek, hogy beszerezzek mindenből utánpótlást, valamint az újdonságok sem maradtak el.

Az AVON tavaszi újdonsági közül három dolog érkezett hozzám nemrég. A True négyes szemhéjpúderek közül az Earthy Eden fantázianevű paletta színei tökéletesek egy hétköznapi, tavaszi sminkhez. Az Advance Techniques Professzionális kétfázisú balzsamspray a festett haj színének intenzitását hivatott támogatni. Míg a Anew Arctisztító Balzsam egyedi formulája hatékonyan távolítja el a sminket és szabadítja meg az arcbőrt a szennyeződésektől.


Leadtam egy nagyobb rendelést is a Notinon. Beadtam a derekam a Clinique City Block Sheer Fényvédőnek, ami fizikai szűrőket tartalmaz és még színezett is. Végre sor került a Nuxe Reve de Miel ajakápoló csavaros verziójának beszerzésére is. A szempilláim göndörítésének elősegítésére gondoltam megpróbálkozom egy szempilla göndörítővel, ha már a spiráloknak esélyük sincs ez ügyben. Ehhez a feladathoz a NYX Eyelash Curler-t választottam. Gyorsan akartam utánpótlást a nemrégiben elfogyott Avon Relaxing Thailand fürdőolajból, ezért gondoltam rendelek egyet innen. Mint a képen látható eléggé benéztem a dolgot, és sikerült tök mást rendelni helyette. A Blissfully Nourishing azt az illatot nem pótolja, de egyébként nem rossz. Viszont hatásában is alulmarad. Régóta kívánságlistás már a L'oreal Elseve Extraordinary Oil Tápláló Hajpakolás, most bedobtam ezt is a kosárba. Ezen kívül egy mandulatejes Palmolive tusfürdőt is rendeltem, nálam ez örök klasszikus. Volt még a csomagban egy Greenum fürdőbomba is, aminek az illata fürdés nélkül is isteni gyöngyvirágos volt, azonban nagy látványosságot nem csinált a vízben és extra ápoló hatása sem volt. A rendelés mellé ajándékba kaptam egy SpiriTime kézkrémet és két Calvin Klein illatmintát.


Nem szoktam önbarnítót használni, sokkal jobban szeretek a napon sütkérezni, de mivel alkalmam adódott rá, gondoltam miért ne próbáljam ki a Dr. Kelen Self-tan önbarnítót, ami foltmentes színt ígér. Hátha sikerül megalapoznom a színem vele a strandszezonig. A csomagban még pár minta is lapult, valamint egy szuper tornazsák.

A Glamour-napokat 2 nap alatt letudtam, és a nagy tömeget is elkerültem, pedig ruhákat is vettem! A háztartási dolgokon kívül csak egy Palmolive tusfürdőt vettem, argánolaj - magnólia illatban. Na meg utánpótlást az egyetlen fogkrémből, amitől nem lesznek érzékenyek a fogaim.


Két sampont vettem, mert a balzsamnak, amit kipróbáltam volna már csak hűlt helyét találtam. A L'oreal Elseve Extraordinary Oil Sampon kókuszolajos újdonság, száraz hajra való és táplálást ígér. A Total Repair Extreme pedig újjáépíti a haj szerkezetét. Minő meglepetés, a FA Island Vibes kollekcióból a Fiji Dream dinnyés illatú tusfürdőre esett a választásom. Pont ugyanolyan az illata, mint egy korábbi Balea limitált nyári kiadásnak. Ha már arra jártam jött a szokásos Ebelin vattakorong utánpótlás is. Három Dove terméket vettem, és egészen véletlenül mindegyik pont az új Nourishing Secrets kollekció része. A Glowing Ritual tusfürdőnek isteni illata van, az Avokádóolajos és körömvirág kivonatos Kézkrémnek úgy döntöttem adok egy esélyt, mert hihetetlen szárazak a kezeim mostanában, rendelgetni pedig most nem akarok. Az Argán olajos tusfürdő hab felkeltette a kíváncsiságom, remélhetőleg borotvahabként is működni fog. Az utolsó pedig egy egyszerű Nivea Protect & Care dezodor.


Az utolsó kört is gyorsan letudtam. Legszívesebben az összes fürdősót repítettem volna a kosárba, de azért igyekeztem kontrollálni magam, illat és illatleírások alapján választottam "párat". Dresdner Essenz: Lebenslust, Landurlaub, Perfekter Moment. Tetesept: Eine Portion Liebe. Kneipp: Hab dich lieb, Abschalten


Éltem a 2+1 Plaisirs Nature tusfürdő akcióval az Yves Rocherban, külön kupon erre nem volt érvényes, de így is megérte. A mangó-korianderes illat régi kedvenc, különlegesebb fűszeres illat. A málnás-mentás édes gyümölcsös illatvilág, a lótuszvirágos pedig kellemes virágos. A Micelláris Arclemosó Zselét terveztem megvenni, de élőben nem győzött meg. Nem tudom mitől zselé, mert ugyanúgy folyik, mint a víz. De a sors iróniája, hogy a szülinapi vásárlói ajándékom pont egy Sensitive Vegetal Micellás Víz volt, szóval így is úgy is lesz mit kipróbálnom.

A képek hátterét is most rendeltem, nekem nagyon tetszik, jól mutatnak rajta szerintem a tárgyak is és a legjobb, hogy nem kell aggodalmaskodni a tárolása vagy elhasználódása miatt.


Te miket szereztél be a Glamour-napokon?
Jöhetnek a linkek is☺

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék