Tiszta pórusok hámlasztóval | Geek & Gorgeous Smooth Out

hétfő, március 19, 2018


Korábban több bejegyzést is készítettem már a témában, például EZT vagy EZT, ezekben beszámoltam róla, hogy még ha az eddig próbált hámlasztó termékeim nem is rosszak, azt a célt abszolút nem szolgálták, amiért megvettem őket. Mivel a hámlasztók nem csupán az elhalt hámsejtek eltávolításáért felelnének, hanem a pórusok tisztán tartásáért is. ÁLLÍTÓLAG. Ezúttal egy újabb hámlasztóról hoztam véleményt, ami ráadásul egy magyar márka terméke.

Geek & Gorgeous Smooth Out 12% AHA + Cactus Liquid

(Volt) Krémmánia Judit, valamint a Hélia-D kollaborációjából született meg a Geek & Gorgeous márka, ami alá jelenleg 3 különböző hámlasztó tartozik. Nekem a Smooth Out 12% AHA + Cactus Liquid utazó kiszerelésű termék van a birtokomban, ami 30 ml és jóval kedvezőbb áron kapható (2990 Ft), mint a nagy kiszerelés (100 ml - 8400 Ft). Hacsak nem hámlasztasz napi szinten, akkor szerintem bőven elég is a kisebb, mert simán kitart ősztől tavaszig, a nagy pedig csak megromlana a szekrényben. Tavaly tavasszal kezdtem használni, majd ősz közepén álltam neki újra és még így sem fogytam ki belőle. A kiszerelés minden szempontból praktikus, simán utaztatható és kifolyás biztos. Egyébként is tekerős kupakja van, ami jól zár, de a hámlasztó egy plusz pattintós fedelet is kapott, így garantáltan nem megy kárba belőle egy csepp sem.

Glikol és tejsav gondoskodik a bőr gyengéd hámlasztásáról, amik emellett anti-aging és hidratáló hatással is rendelkeznek. Kaktusz és élesztő kivonat védi a bőrt a magas AHA tartalom miatti esetleges irritációtól. Vörösfenyőből származó kivonat segít növelni az AHA hatékonyságát, valamint hidratáltan tartani a bőrt. A pH értéke 3,5-3,9 közötti.


Az első benyomásaim sokkal jobbak voltak vele kapcsolatban, mint a hosszabb távú tapasztalataim, többek között ez az oka annak, hogy nem mondok 5 perc után semmilyen arcápolási termékről véleményt. Folyékony, vizes gyorsan beszívódó formula. Nem csíp, maximum ha frissen piszkált bőrre kenem. Eleinte hetente egyszer használtam, s az a nap volt mindig a csoda a bőrömnél, másnapra sokkal kisimultabb és nyugodtabb volt, a pirosságot lehúzta és a pattanásokat is visszaszorította, én pedig mindig a következő hetet vártam, hiszen túlzásba nem akartam vinni. A pattanásaim száma bár csökkent, ez nem ennek a terméknek tudható be, hanem a megváltozott táplálkozási szokásoknak, valamint a TO Niacinamide szérumának. A sima, egyenletes bőrfelszínt pedig továbbra is sokkal tapinthatóbban biztosítja egy fizikai arcradír. Hosszabb távon használva nem kiemelkedőbb a hatása, inkább mintha hozzászokott volna a bőröm és úgy igazán már semmit sem kezdene vele. A pirosságot még csak-csak segít gyorsabban lehúzni, de igazából ennyi, semmi különöset nem tapasztalok már a használata során.

Akkor miért használok még mindig kémiai hámlasztót? Kísérletezem. Nem találok megoldást a pórusok tisztán tartására, s elvégre a hámlasztóknak ez is a feladatuk lenne. Számomra ez a legfontosabb szempont, ezért próbálgatom még mindig őket, hátha egy beválik erre a célra. De sajnos ezen a téren a Smooth Out sem remekel, abszolút semmit nem kezd a pórusokkal. A márka ígérete szerint segít legyőzni a vízhiányt, ami nálam szintén fennáll, de semmit nem változtat a vízhiányos állapoton.


Ettől függetlenül a terméket magát nem tartom rossznak, az én bőröm úgy tűnik elég rezisztens a hámlasztókkal szemben, és csupán csak az én vágyamnak nem tesz eleget, viszont sokak bőrén hozott látványos javulást a vélemények szerint. Én pedig még mindig keresem azt a terméket, legyen hámlasztó vagy bármi egyéb, ami végre képes kitisztítani a pórusaimat rendesen.

Jelenleg is kívánságlistás pár termék hámlasztó témában:
- Geek & Gorgeous Cheer Up 6% Mandelic + BHA Liquid: 6% mandulasavval és BHA-val ígér megoldást a kombinált bőr tipikus gondjaira, mint a pórustisztítás, pattanások, mitesszerek és az utánuk maradt hegek eltüntetése, olajtermelés szabályozása, gyulladáscsökkentés. Kíváncsi vagyok, de egyben szkeptikus is, mert BHA eddig nekem még sosem jött be.
- NeoStrata Resurface hámlasztó és hidratáló tej: Magas glikolsav tartalmú készítmény, ami az aknés bőrűeket célozza meg. Sosem volt még szerencsém a márkához, pedig igen népszerű és sokan ajánlják.
- Magister AHA mélytisztító arcmaszk zöldagyaggal: Az agyag eleve tisztítja a pórusokat, AHA savakkal kombinálva és maszk formában kíváncsi lennék mennyire működőképes.
- Natics Extreme 15% AHA hámlasztó szérum: Erős hatású, de mivel az arcomnak a hámlasztók meg sem kottyannak nem igazán tartok az erősségétől, a valódi hatására viszont annál inkább kíváncsi lennék.


Használsz valamilyen hámlasztót?
Melyik vált be és milyen célra?
Mit ajánlanál kipróbálni, ami hatásos a pórusokra?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék