Tavaszi Kívánságlista

hétfő, február 12, 2018


Hamarosan ismét kifogyok néhány szépségápolási termékemből, ezért már most elkezdtem esetleges utódok után kutatni azok helyett, amiket egyenlőre nem vennék újra. Nagyjából szerintem ezek márciusra, szóval már tavaszra lesznek esedékesek, ezért is kapta a tavaszi kívánságlista címet a bejegyzés, amit amúgy is nagyon várok már.


ARCÁPOLÁS
A legtöbb elfogyni készülő és kívánságlistás dolog természetesen arcápolási termék.

Tonik: Először is a szeretett tonikomat szeretném ideiglenesen váltani, terveim szerint az Innisfree Green Tea Toner-el. Ebből a termékcsaládból az éjszakai maszk nagy kedvencem, ezért is néztem ki ezt magamnak, a zöld tea hatása pedig megkérdőjelezhetetlen. Emellett hosszú távon kívánságlistás darab még a Paula's Choice Skin Balancing Toner, ami összetevők és leírás alapján egy álom. Ha tudnám, hogy bevált mindent, amit ígér, gondolkodás nélkül megrendelném, de kicsit szkeptikus vagyok vele kapcsolatban, ahhoz pedig elég drága, hogy csak egy átlag tonik legyen.

Hialuron szérum: Hidratálókrémekből igazából nincs hiány itthon, többet is használok párhuzamosan, amit szeretek, de mégis időnként úgy érzem, hogy szükség lenne másra is. Ilyen a hialuron sav, amit muszáj visszacsempésznem a rutinomba, mert egyszerűen hiába szeretem több krémem is, egy kivételével a többi sokszor önmagában kevés a vízhiányos bőrömnek. S mivel korábban ez az összetevő már nagyon is bizonyított, így nem kérdés, hogy kell egy szérum. Több közül is vacillálok: legjobban a Pierre René 100% hialuron sav elixírjét szeretném kipróbálni, de az árát látván nem tudom, hogy be merjem-e vállalni. Ezen kívül a Natics kínálata sem szenved hiányt hasonló szérumból, korábban használtam is tőlük egyet, amit szerettem, így ez nem lenne annyira zsákbamacska. A TO Hyaluronic Acid 2% + B5 szérum elég olcsó, de vajon van annyira jó, mint a márka többi terméke? Aztán ott van a koreai kínálat is. Egyenlőre nem tudom melyik mellett döntsek.


Hidratáló krém: A Mizon Hyaluronic Ultra Suboon egy méltán népszerű kis krém, amit én is újra vettem már többször, ennek ismét eljött az ideje, mert kell hogy kéznél legyen, amolyan jolly joker. A hidratáláshoz kapcsolódva, hamarosan lesz egy új terméke a KAP-nak, egy hidratáló fixáló permet. Ha régóta olvasol, bizonyára tudod, hogy imádom a hasonló dolgokat, mert nagyon egyszerű "fújom és futok" a használata, így mikor meghallottam hírét azonnal fel is írtam magamnak, muszáj kipróbálnom.

Szérum: A tág pórusok hihetetlenül bosszantanak, meg az is, hogy nehéz tisztán tartani őket... nagy falat erre a célra megfelelő terméket találni, legújabb kiszemeltem a Hylamide Booster Pore Control.


Szemkörnyékápoló: Fogyóban a Phi Szemkörnyékápolóm és tök érdekes, hogy ezelőtt sosem használtam külön a szemkörnyék hidratálására terméket és nem is igényeltem. Aztán ugye használatba vettem ezt, s azóta többször előfordul, hogy amikor egy ideig nem veszem elő tökre kiszárad a szemem körüli terület, ami nem kellemes, így kennem kell. Picit tartok tőle, hogy ha egyáltalán nem kezdtem volna el külön kenegetni, akkor ez nem is állna fent, de azért reménykedem, hogy inkább csak a téli pocsék hideg felel ezért. Mindenesetre kell helyette valami, ami vagy a Phi Hidratália vagy a Blanche Q10+ hyaluron savas lesz, utóbbi is elég jó egyébként. Te mit használsz/ajánlasz?

Fényvédő: Aztán itt van a fényvédő téma is. A kedvenc Clinique-em már fogytán és most szeretnék nyárig valami mást helyette - olyan lenne a legjobb, ami elegendő hidratálást biztosít a vízhiányos bőrnek is, hogy ne kelljen egymás után 25 féle dolgot felkennem, de közben nem is zsírosít. Lehetetlen küldetésnek tűnik, de hátha. A CARENEL No Sebum Perfect UV Shield SPF50+ került fel először a listámra, ami olcsó is és fizikai is. De szétnézek majd még a koreai fényvédők körül. A Nuxe Reve de Miel tégelyes ajakbalzsamja nagy kedvencem, ezért szeretnék szert tenni a stiftes verziójára is, ami reményeim szerint ugyanolyan hatékony lesz.


SMINK
Sminkek ritkán hatnak meg úgy igazán, az Isadora tavaszi kollekciója most mégis nagyon megfogott a csodás, tavaszi hangulatával és barackos színeivel, egy álom úgy, ahogy van. Leginkább a Peach Avenue szemhéjpúder palettára, a Peach Me pirosító palettára és a Lip Desire rúzsceruzákra vagyok rákattanva, de egyébként tényleg minden más is mesés a kollekcióból, lesd meg.


HAJÁPOLÁS
A samponomra hihetetlenül ráuntam, s már a hajam sem annyira rajong érte, mint eddig. Ezért nem szeretek annyira "betárazni" valamiből, mert kitudja mikor unok rá. Most is van még belőle egy bontatlan flakon, de már semmi kedvem elhasználni. Az újdonságokra viszont annál nyitottabb vagyok, elsőként a Pantene 3minute vonaláról szeretném kipróbálni az Aqua Light vagy az Extra Volume alá tartozó sampont és pakolást. De a Schwarzkopf új Beology termékcsaládja is felkeltette a kíváncsiságomat, amik ha jól látom szulfátmentes hajápolási termékeket tartalmaznak. Nem utolsó sorban pedig, előbb vagy utóbb, de biztosan megveszem az Elseve Extraordinary hajpakolást is, mert az "olaj a krémben" balzsamukat imádom.

Könyv kívánságaim is vannak ám, ezeket hosszasan nem ecsetelném, de szeretném elolvasni Sarah Knight - Nagy ívben című könyvét, aminek már csak a leírása is nagyon szimpi. Aztán a Hygge után kíváncsi lennék a Lagom történetére is, már csak azért is, hogy megtudjam a kettő közötti különbséget. Bőrápolásról mindig lehet újat tanulni, ezért felkerült a listámra Abigail James - Szeresd a bőröd könyve, amit Szandra illetett dicsérő szavakkal.


Mi a Te vágyaid tárgya?
Miket szeretnél beszerezni a közeljövőben?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nekem is nagyon tetszett :) A Carenel fényvédőt nemrég kezdtem használni, én szeretem. Nem nehéz eldolgozni, és nem meszel fehérre. Én mondjuk mindig kenek alá hialuronsavat (vagy az Ordinary szérumát vagy a Hada Labo esszenciáját), nekem így nappalra teljesen jó hidratációt ad ez a páros :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam ezen az opción, hogy ne kelljen plusz hidratáló krém alá. Most már akkor biztosan kipróbálom, köszi :)

      Törlés

Címkék