Krémmánia Beauty Box | 2017 Ősz

péntek, november 17, 2017


Többen kérdeztétek, hogy írok-e majd a Krémmánia Beauty Box-ról, ezért (is) hoztam el nektek az első benyomásokkal vegyített, tartalmát bemutató bejegyzést. A résztvevő márkákat ismét tudhattuk előre, én magamban meg is tippeltem, hogy miből mi kerülhet vajon majd a dobozba, de csak három sikeres találatom lett, szóval most nem fogok lottózni.

A rendelés folyamatáról és a szállításról most nem ejtenék szót, hiszen a negatív reklám is reklám, s szerintem már az is hallotta a részleteket, aki nem is próbált rendelni. Továbbra is azt gondolom, hogy a Krémmániás lányoknak érdemes lenne elhatárolódni ettől a webshop-tól, mert nincsenek egy színvonalon.

A doboz külsejét ezúttal is imádom, nekem nagyon tetszik. Csajos is, picit ünnepi hangulatú is, már keresem is fejben a funkciót neki a szobában. Az anyaga is masszív, ezért teljesen jól használható tárolásra is. Összesen 10 márka foglalt benne helyet, 7 teljes kiszerelésű, 4 utazó méretű termékkel és egy mintával. Részletesebben:


Artdeco Szemhéjalapozó | Az első találatom, amiben biztos voltam. Sosem használtam még kimondott szemhéjalapozót, ezért is előlegeztem meg neki már előre az örömöt, hiszen nagyon népszerű, sokak legnagyobb kedvence, így kíváncsian próbáltam ki. Amit egy alkalom alatt megállapíthatok, hogy szebben mutat rajta a smink összességében, mint ha szimplán csak egy korrektort kentem volna alá.

Catrice Glam & Doll False Lashes Szempillaspirál | Második találat, bár arra konkrét ötletem nem volt, hogy melyik kerül bele a dobozba. A spirál szóra az első reakcióm egy mehh, de ez nem csak a termékek hibája, szimplán csak alapból lehetetlenek a szempilláim, amilyen hatásra szükségem lenne velük kapcsolatban, azt nem lehet elérni, amit pedig megvalósítanak, arra pont nincs szükségem. Másrészt a szempillaspirál a szemüket állandóan dörzsölőknek egy fölösleges dolog is, ezért tudnám nélkülözni. Ettől eltekintve ez pont az egyik legnépszerűbb spirálja a márkának, rengeteg jót hallottam és láttam már róla, így kipróbáltam. Szilikonos keféje van, a vége vesz csak fel több festéket, mint amennyit kellene, de azt könnyen le lehet szedni róla. Gyönyörűen szétválasztja a pillákat és hosszabbítja is őket. Emellett szépen ível is, de szomorú vagyok, mert esetemben csak 3 percig maradt úgy.. mondtam, hogy lehetetlenek. De így elsőre eléggé tetszik.

Catrice Volumizing Lip Booster Ajakdúsító Szájfény (010 SomeBARE Over The Rainbow) | Reméltem, hogy lesz a dobozban legalább egy ajakra való termék, de nem pont a Catrice-től vártam és nem is pont egy szájfényt. Piros pont a lányoknak, hogy egy olyan árnyalatot választottak, ami természetes és semleges, így a színt illetően kihasználható lehet bárki számára. Én nem vagyok nagy szájfényes, mivel a tartós ajaktermékeket sokkal jobban szeretem, ezért jobban örültem volna valamilyen matt rúzsnak, de ha már itt van kíváncsian próbáltam ki. Az illata olyan, mint a Mentos cukorkáé, felvíve pedig erősen bizsergeti a mentol az ajkakat, kellemes érzés. Színe nem igazán van, halvány rózsaszín, szinte átlátszó, de szépen mutat az ajkakon, dob egy picit rajtuk. Evést-ivást nem visel jól és az orrfújást sem.


Nivea Q10 Plus C Energetizáló Ránctalanító Éjszakai Arckrém | A Niveától két teljesen más dologra tippeltem, mint ami végül a dobozba került. Állítólag mindkettő újdonság, de ennek az arckrémnek például nem igazán örülök. A C vitamin nem tartozik a kedvenc összetevőim közé, s az összetétele sem túl szimpi számomra, szóval nem hiszem, hogy kipróbálom. Lehet, hogy továbbadom vagy bekerül majd egy nyereményjátékba. Egyébként intenzív hidratálást, üde és élénk bőrt, valamint antioxidáns védelmet ígér.

Nivea Aloe & Hydration Testápoló Tej | A testápoló egy másik uncsi kategória nálam, mert már most több van belőlük itthon, mint amennyit egy élet alatt elhasználok. Gyakran már csak azért kenegetem velük magam, hogy fogyjanak el, mert frusztrál, hogy glédában állnak itthon, s a leglassabban is ezek fogynak. Ennek a testápolónak csak ezért nem örülök, mivel nincs rá szükségem, kerülhetett volna a dobozba izgibb dolog is. Ettől eltekintve az aloe vera viszont egy kedvenc összetevőm, a termék illata tetszik, még meglátom, hogy beállítom-e a sorba vagy szintén tovább adom.

Makeup Revolution Pirosító (Love árnyalat) | A beharangozás alapján, miszerint a legnépszerűbb termékük került a dobozba én mérget vettem volna rá, hogy egy Iconic paletta lesz, talán ezért is csalódtam jobban a kelleténél, mikor megláttam ezt a pirosítót. A másik gondom vele pedig, hogy nem igazán az én színem, s nagyon világos is a bőrömhöz, így nem is tudom kihasználni.

Kell a Púder Szemhéjpúder ecset | Megörültem, mikor hallottam hogy a KAP-tól végre nem minta kerül egy szépségdobozba, hanem egy teljes kiszerelésű termék, s ahogy láttam legtöbben valamilyen rúzst vártunk. De azért volt egy megérzésem, hogy nem smink lesz, hanem valamilyen eszköz.. és tényleg. Az én dobozomba egy szemhéjpúder ecset került, amit ki fogok próbálni, nagy valószínűséggel használni is tudom majd, de nem vagyok nagy ecsetrajongó, abszolút nem hoznak lázba. Talán mert olcsóbb árkategóriából is vannak tökéletesen bevált ecseteim, így én szívesebben próbáltam volna ki valamilyen sminkterméket tőlük.


The Body Shop Mandulatej & Méz Tusfürdő | Harmadik találat, plusz abban is biztos voltam, hogy nem karácsonyi illat lesz benne és nem teljes kiszerelés. Utazáshoz tök praktikus ez az utazó méret, de nem hiszem, hogy kibírom addig, hogy ne használjam. Az illata tetszik, már tavaly is szemeztem vele, örülök hogy belekerült és abban is biztos vagyok, hogy hozza a márkától megszokott minőséget.

Desigual Fresh Bloom EDT | Hogy a Desigualtól is parfüm lesz a dobozban, azt nyilván mindenki tudta. Azt hittem ebből lesz a minta, de végül utazó kiszerelést kapott. Parfümöt tenni egy meglepi dobozba merész húzás, talán ebből a legnehezebb megfelelni mindenkinek, nekem meg aztán pláne. A doboz és az üvegcse is nagyon tetszik, bár inkább idézi fel bennem a tavaszt, mint az őszt. Friss virágos illatkompozíció, kifejezetten táskabarát darab. Első szaglásra olyan volt, mint egy wc illatosító, ez nem túl kecsegtető kezdet és ezért is neccesek a virágos illatok, mert a legtöbb esetében én így érzem az illatot. De adtam neki még esélyt, kipróbáltam, s már egyre kevésbé tapasztaltam ilyen illatnak, sőt egészen megtetszett. Magamra fújva más illata is van, mint üvegen át, tényleg friss és kellemes. Határeset és óriási mázli :D

Bioderma Hydrabio Szérum | Kis kiszerelésű micellás vízre számítottam, de nem is azért vagyok csalódott, mert nem az került bele, hanem mert egy olyan mintáról van szó, amit patikában bárki kérhet. Így nem túl izgalmas számomra, de imádom a márkát és ki fogom próbálni ezt a terméket is.


Essence Sweet Cherry Mini Körömreszelő | Táskába dobós apróság alatt érdekesebb dolgot is el tudtam volna képzelni. Nem csak azért nem lesz kihasználható számomra, mert műkörmöm van, hanem mert egyébként sem szeretem az ilyen 'anyagú' reszelőket. Nekem picit gagyi hatást kelt így, a doboz egész tartalmát nézve.

L.O.V Unexpected Eyeshadow Metallic (360 Lagoon Escape árnyalat) | A dobozban talán ez volt a leginkább illúzióromboló. Egy mintácska, amivel nem sokat lehet kezdeni. Pont attól a márkától, amit a legtöbben vártak. Az árnyalat szép, de világos kék, ami kék szemhez szerintem nem igazán illik, én legalábbis nem szoktam még egy fotózás során sem ilyen árnyalatot hordani. Jól pigmentáltnak tűnik elsőre, kíváncsiságból ki fogom próbálni majd, s ha mégis jól mutat rajtam, akkor visszavonom az előbbieket.

Pár kupon is lapult a dobozban. A The Body Shop-ban 10.000 Ft feletti vásárlás esetén egy 50 ml-es testvaj jár ajándékba, meghatározott illatok közül lehet választani. A Cipőpláza weboldalra egy 20% kedvezményre jogosító kupon van, illetve Cosmopolitan, Elle vagy Marie Claire 11 lapszámos előfizetésre 60% kedvezmény. Nagy valószínűséggel egyiket sem fogom felhasználni, így ha valakinek jól jönne és biztosan használná, az írjon üzenetet és szívesen megmondom a kódot :)


Nekem ez a doboz most összességében az elképzeléseimhez mérten kicsit csalódás. Amiből nagy kiszerelés van, abból jobb lett volna kicsi és fordítva. De úgy veszem észre, hogy mi vásárlók mindig valahogy picit másra számítunk, mint ami végül lesz. Meg hát ilyen ez a zsákba macska, lehetetlen mindenki igényét kielégíteni. A véleményem természetesen szubjektív, mindenki más sminktermékeket részesít előnyben, így mások a preferenciák is és mindenki másnak örül kevésbé. Az árát ettől függetlenül megérte, főleg hogy a Foxpost szállítás értékhatártól függetlenül ingyenes volt végül.


Mit szóltok a Krémmánia Box tartalmához?
Ti megrendeltétek a dobozt?

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Örülök, hogy nem rendeltem meg most sem, mert igazán csak a KAP ecsetnek és az Artdeco szemhéjbázisnak örültem volna. Mindkettő annyira drága, hogy magamnak nem venném meg, az Artdecót is csak egy korai Piyiboxból ismerem, nagyon szerettem, de nekem drága az újravételhez.
    A pirosító helyett én is Iconic palettára tippeltem, szinte a nyakamat mertem volna rátenni, hát itt eléggé pofára estünk, szerintem nem csak mi ketten...
    A L.O.V. rengeteg szuper terméket tudott volna küldeni, kár ezért a kb. használhattalan színért, a Nivea egyértelmű volt, hogy megint testápolót ad, a Bioderma minta szimpla szemkiszúrás, a TBS tusfürdő persze nem rossz, csak pici, a reszelő ront a színvonalon, a Desigual pedig nekem abszolút unszimpatikus márka, teljesen eltér az ízlésemtől, de az utazó méretű parfüm alapvetően jó döntés volt.
    Az a mizéria a Szépségbolttal most sok embernél kihúzta a gyufát, jövőre lehet, hogy más webshopot kell keresniük, mert nem biztos, hogy legközelebb is elfogynak pár óra alatt a dobozok, ha továbbra is onnan lehet majd megrendelni őket...Plusz én azt is hallottam több helyről is, hogy a KAP ecset kimaradt pár dobozból, ennek nem tudom, mi lehetett az oka, talán a sietség, a kapkodás, de ez is elég szarvashiba. Igaz, hogy a KAP végül személyesen kárpótolta az érintetteket és elküldte saját készletből nekik, de ez már csak az ő jófejségükön múlt.
    Mindenesetre szerintem előzetesen nagyobb dobásnak tűnt, mint ami végül lett belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemhéjalapozóval kapcsolatban én is hasonlóan vagyok, magamtól nem ruháztam volna be rá, ezért örülök, hogy belekerült. A Desigual-ról pedig előzetesen fogalmam sem volt, hogy milyen illatra számítsak tőlük, de mivel azt gondoltam, hogy tőlük lesz a minta kiszerelés, így annyira nem is érdekelt. Mindenesetre most pont szerencsém van vele.

      A Szépségbolttal már tavasszal is csak a baj volt, nekem legalábbis olyannyira elment tőlük a kedvem, hogy akkor meg is fogadtam, hogy többet nem rendelek rajtuk keresztül. Mentségükre szóljon, hogy most legalább az ügyfélszolgálat jobb volt, mint legutóbb, ettől eltekintve a problémák csak nőnek velük, szerintem sem engedhetnék ezt meg maguknak, és azt sem tudom elképzelni, hogy ne találnának a lányok náluk színvonalasabb webshopot.

      Törlés
  2. Hogyan sikerült a Foxpost ingyenes szállítást elővarázsolnod az oldalon? Én bármit csináltam, ugyanúgy hozzáadta a 890 forintot, kénytelen voltam kifizetni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt sehogy, de mivel egyértelműen kint volt a kép, mikor rendeltem, hogy nov. 30-ig értékhatártól függetlenül ingyenes a Foxpost szállítás, ezért miután megrendeltem a dobozt rögtön írtam nekik emailt, hogy vegyék le a szállítási költséget, aztán visszaírtak, hogy levették. Nem szeretem ha hülyének néznek, ezért nem akartam hagyni magam.. Nyilván elfelejtették az akciójukba kalkulálni, hogy így mindenki Foxposttal kéri majd a dobozt, így utólag inkább gyorsan levették, de ettől még járt volna mindenkinek az az ingyenes szállítás...

      Törlés
  3. Megrendeltem volna, de elfogyott hamar, amit utólag nem bánok. Kb. Bixibag-szint lett, amit nem rendelnék meg soha. Artdeco+The Body Shop ami itt nem alsókategóriás, najó talán az ecset is rendben lehet. Esett a szint ezzel a dobozzal... . Az elsőt megvettem, az sokkal minőségibb volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előzőhöz képest valóban visszaesés, viszont azért én még a Pixibag-el nem tenném egy szintre, azért annál egy fokkal érdekesebb és árban is kedvezőbb. De legközelebb már nem biztos, hogy adok a tippjeimre.

      Törlés

Címkék