Cosmopolitan Blogger Day 2017

kedd, október 24, 2017


Idén vettem részt először a Cosmopolitan Blogger Day-en, s mivel már augusztus óta tudtam, hogy ott szeretnék lenni, ezért végül betegen is elmentem és nem is bántam meg.

Érkezéskor a sor gyorsan haladt és ruhatár is volt. Az előcsarnokban (ahol a dekoráció nagyon tetszett) pedig máris a sok kiállító fogadott, de szomjas sem maradt senki, mivel a kávétól kezdve a smoothie-ig mindenféle ital volt, valamint péksütemények is. Volt, aki nehezményezte, hogy ezek a kiállítók mind csak reklám és hogy még az ezer forintot sem éri meg összességében a jegy. Én ezeket erős túlzásnak tartom és pont ellenkezőleg látom, csodálkoztam is rajta, hogy a szervezők ennyi mindent adnak, ami sokkal több, mint a jegy ára, pláne ha figyelembe veszem, hogy nagyon sokunk meghívóval vett részt az eseményen. A kiállítók pedig egyben a Blogger Day szponzorai is, ezért talán el lehet nézni nekik, hogy "reklámozzák" magukat vagy nyugodtan el is lehet sétálni mellettük. Mi rögtön az elején le is ragadtunk kint, ezért sajnos az első két előadásról lemaradtunk. Pamkutyáékat sajnáltam, hogy nem hallottam.

A barátnőm palacsinta karikatúrája, amit a @mrpancake.hu készített

Aki a szünetekben vagy az előadások helyett másra is kíváncsi volt az sok minden közül választhatott. Volt fotózkodás, az Oriflame - Maybelline és Lancome standoknál sminket készítettek, szintén az Oriflame-nél lehetett kérni, hogy lerajzoljanak, erre én is nagyon kíváncsi voltam, de sajnos nem igazán hasonlítok a képen lévő rajzra :D Volt mini trambulinon ugrálás, készítettek vattacukrot, karikatúra palacsintát és szinte mindenhol lehetett valamilyen nyereményjátékra is jelentkezni.


Furcsa volt élőben látni azokat a bloggereket/vloggereket, akiket amúgy rendszeresen nézek vagy olvasok. Vagy inkább az volt furcsa helyzet, hogy én ismerek valakit, de ő nem biztos, hogy tudja, hogy én ki vagyok, ezért fura lenne csak úgy odamenni hozzá. Ráadásul egyébként sem vagyok az a típus, aki csak úgy odamászkál emberekhez, hogy na helószia aztán beszélgessünk. Ezt most picit sajnáltam, de talán majd jövőre.


Az előadások közül nekem Oravecz Nóráé tetszett a legjobban, aki még úgy is tudott újat mondani, hogy szinte minden könyvét olvastam. Nyilvánvaló volt, hogy otthon van a témában, jó abban amit csinál és még a 15 percet is szépen felépítette úgy, hogy hasznos és élvezetes legyen. Viszkok Fruzsi és Kadlok Nelli beszélgetése is tetszett, érdekes volt egy kis betekintést nyerni Fruzsi saját "termékének" létrejöttének az előzményeibe. Az RTL kreatív producerének előadása is tetszett, annak ellenére is lekötötte a figyelmem, hogy nem vagyok érdekelt a vlogolásban. A legnagyobb meglepetés számomra Bogár Laci és Alexy Vivi voltak. Az ő előadásuk leginkább a barátnőmet érdekelte, én úgy voltam vele, hogy csak egy plusz töltelék lesz, ezért nem vártam sokat a témájuktól. Az előadás elején abszolút úgy éreztem, mintha egy egyetemi órán ülnék, aztán úgy, mintha a Mentalistából beszélne hozzánk Patrick Jane, majd mintha egy humoristát hallgatnék (ezt nem jó értelemben értve, mert nem igazán szeretem a humoristákat, nekem valahogy nem jön át a humoruk és unom őket :D) - mindez pedig gyakorlatilag csak másodpercek váltakozása alatt. Aztán elég hamar pozitívan csalódtam, mert Bogár Laci tényleg humoros volt és élveztem az előadásukat, Vivi pedig élőben szimpatikusabb is volt, mint videón keresztül.

Ami nem annyira jött nekem át, az Erzsi a sztármacskás történet, előtte sem hallottam még róla, de az előadás közben  sem nagyon kötött le és csak értetlenül álltam a dolog előtt, hogy most komolyan valaki attól lett sikeres, hogy egy macska nevében írogat? Félreértés ne essék, ezzel nem Homonnay Gergely-t akarom lealacsonyítani vagy ilyesmi, mert nyilván valamit jól csinál, ha bejött neki és nyilván sokan szeretik, de ez számomra akkor is értetlen, lehet, hogy azért mert nem vagyok macskarajongó.

A többi előadás inkább közhelyes volt és nem szolgált túl sok újdonsággal, de összességében azért több beszélgetésből el lehetett csípni egy-egy mondatot, amin el lehet gondolkozni és ösztönzően hathat. Csak azt sajnálom, hogy az érdekesebb előadásokat kellett pont elkapkodni, én a töltelék beszélgetések helyett szívesebben hallgattam volna az élvezetesebbeket és lényegi tartalommal bírókat tovább.


Ebédnél én konkrétan két kanál Sütőtökkrém levest ettem. Mikor megláttam, hogy (azt hiszem) kókusztejjel készült arra gondoltam, hogy legalább ebből ehetek, de sajnos nem ízlett, de ez már egyéni ízlés kérdése. Mást pedig nem mertem, mert ugye tejfehérje intoleranciám van, de őszintén szólva amúgy sem volt étvágyam, szóval mindegy. Viszont azért választék volt bőven.

A díjátadóval kapcsolatban nekem is hasonló a véleményem, mint sokaknak. Bár a zsűri elmondta, hogy azért lehetséges, hogy egymás utáni évben ugyanaz nyer, mert ők mindig csak az utolsó díjátadó óta eltelt teljesítményt nézik és pontozzák, ezért lehet valaki újra ugyanolyan jó vagy még jobb. Valamint az is tény, hogy mindenki, aki díjat nyert megérdemli, mert tett érte és gratulálok is Nekik, de szerintem is teret lehetne engedni másoknak is, akinek mondjuk a támogatásra és figyelemre is nagyobb szüksége lenne, mint annak aki már 3 éve folyamatosan nyer és már olyan szinten van, hogy annyira nincs szüksége erre. Tehetséges jelöltekből pedig nem volt hiány.


Összességében én örülök, hogy elmentem, szerintem egy jó és egyedülálló lehetőség ez az esemény a bloggerek számára, s innen is köszönöm a meghívást!

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Igazából azt nem értem, hogy a zsűri válogatja be ugyanazokat a bloggereket. És nem hiszem, hogy az elmúlt 3 évben nem termelt ki ez a szféra olyan bloggereket/vloggereket akik simán a korábbi jelöltek vagy nyertesek helyére érkezhetnének. De amúgy azt sem értem, hogy aki korábban már nyert minek jelentkezik megint? Ha esetleg nyernék valaha valami ilyesmi díjat eszembe nem jutna jelentkezni újra és újra és újra és újra. Gondolom jövőre talán más lesz a zsűri hozzáállása a dolgokhoz, mindenesetre nekem hitelét vesztette a díjátadó.
    Sajnos a rendezvényre idén sem sikerült eljutnom pedig már hetekkel előtte készültem. De azért ha felismersz valahol gyere oda hozzám nyugodtan, jó lenne személyesen is beszélgetni :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiegészítésként a rendezvényt továbbra is egy nagyon jó ötletnek és kezdeményezésnek gondolom és remélem, hogy még évekig kitart ez a dolog :). Szóval remélem nem voltam félreérthető, magával a rendezvénnyel nincsen bajom (mondjuk ott sem voltam, szóval véleményem sem igazán van :D).

      Törlés
    2. Igen, amúgy ezek is jogos észrevételek. Elhiszem, hogy pontoznak és nem előre eltervezett az eredmény, de furcsa, hogy sosincs senki, aki jobb lenne néhány kategóriában... Számomra nem volt félreérthető, amit írtál :D

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy te is leírtad, hogy láttad az egészet, remélem, jövőre találkozunk, veled is, Eleni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha volt értelme :) Eredetileg nem terveztem írni róla, de aztán gondoltam mégis csak saját szemszög, ezért érdekes lehet. Remélem én is :)

      Törlés

Címkék