Szépségápolós Kívánságlista

hétfő, szeptember 18, 2017


Eddig sikeresen tartom az elhatározásomat, miszerint addig nem veszek valamiből újat, amíg a meglévő el nem fogy. És őszintén szólva jó érzéssel is tölt el, hogy nem halmozok fel egyszerre mindent. De a kívánságlistámon vannak tételek és a fejemben is összeállt már a kép néhány dologról, amit a jövőben szeretnék majd beszerezni, kipróbálni. Ezeket mutatom most meg.

Néhány Zoella termék már egy ideje elérhető a Marionnaud üzletekben, én ezek közül első körben két dolgot szemeltem ki - fürdő mániásként nem meglepő, hogy mindkettő fürdő termék. A Scooper Dooper Habfürdő a habok mellett puha bőrt és hidratációt ígér, már csak az illatára vagyok kíváncsi. A Sugar Dip Fürdősó pedig macaron illatú, ami ha csak nem túl tömör, kétlem hogy mellé lehetne vele lőni. A fürdésnél maradva régi kedvenc az Yves Rocher Plaisirs Natura Mangó-koriander tusfürdő, amit korábban már használtam és szerettem, ezért nem kizárt, hogy újra fogom venni. Szerintem tökéletes illat akár őszre is, mivel nem túl gyümölcsös. Ha elfogy legalább egy maszkom a Lush Cupcake Arcmaszkot tervezem megvenni, mert mintát már használtam belőle és nagyon szerettem, az egyetlen félelmem vele kapcsolatban, hogy rám romlik mielőtt el tudnám használni, ugyanis a teljes adag bőven több időre elegendő mennyiség, mint egy hónap. Ezért nem lenne rossz, ha kapható lenne mondjuk fele akkora kiszerelésben is. Régóta nézegetem már a márka szájápolós vonalát is, ami közül a Créme de Menthe szilárd szájfrissítőt néztem ki magamnak. El nem tudom képzelni, hogy milyen lehet ezt a gyakorlatban használni, de nagyon kíváncsi vagyok.


Jelenleg a Phi kozmetikumok miatt vagyok a legizgatottabb, egyrészt mert a Pazar Cafe Ébresztő Szemkörnyékápolójukat már használom és szeretem, másrészt mostanában ha találkozom velük mindenhol csak dicsérő szavakat olvasok róluk, s egyébként is nagyon szimpatikus a márka hozzáállása és amit képviselnek, ez sem utolsó szempont, amikor valami mellett le kell tennem a voksom. Szóval tőlük sikerült leszűkítenem a kívánságlistámat három dologra: terveim szerint a Jázminos Zöldtea Nyugtató Tonik váltja majd az arcpermeteimet miután elfogytak (persze nem örökre), a gyulladáscsökkentő és nyugtató hatása ígéretesnek tűnik. Mostanában gyakrabban használok testápolót és egyáltalán nem hátrány ha annak az összetevői is rendben vannak, ezért a következő kiszemeltem a Hidratália testápoló, na jó picit a meggy is közre játszik abban, hogy kíváncsi vagyok rá. A Hidratália Prémium Arckrémről is csupa jókat hallottam eddig, ráadásul éppen most váltottak higiénia-barát kiszerelésre. Kombinált - vízhiányos bőrre állítólag tökéletes, s ha ez tényleg így van nekem találták ki. A The Body Shop-tól ezer éve nem vásároltam semmit, amiben közrejátszik az is, hogy szerintem a márka leginkább fürdőtermékekben erős (vagy volt, mikor utoljára vettem valamit), amiket viszont picit túlárazottnak tartok. Mindenesetre vitathatatlan, hogy a testradírjaik nagyon jók, ki is szemeltem magamnak a Francia Szőlőmagos Testradírt, ami utazó kiszerelésben is kapható és amúgy is kíváncsi vagyok a Spa of The World családra. A másik pedig a Hawaii Kukui Testápoló, ha jól tudom ez is kapható kicsiben, így utazások során praktikus lenne.


A Ti kívánságlistátokon mi szerepel?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék