Nyári kedvencek | 2017

csütörtök, szeptember 07, 2017


Mostanra már sajnos időjárás tekintetében is vége van a nyárnak, ezért itt az ideje, hogy megmutassam a nyári kedvenceimet, s búcsút intsek az idei melegnek. Szerintem még sosem repült el ilyen gyorsan a nyár, de legalább bőven dús volt eseményekben és kedvencekben is.

Tonizálás helyett újabban a permetek felé nyitottam, napi szinten előkerült az Evian Frissítő Arcpermet, ami hidratál, hűsít és frissít egyszerre és remek alapot ad az őt követő krémeknek. Rengeteget használtam a Clinique Moisture Surge hidratálókrémet, amivel kapcsolatban változatlanul tartom így a végére érve is a véleményemet, a tökéletes krém vízhiányos bőrre, nekem No.1, az állaga pedig tökéletes. Fényvédők tekintetében idén szerencsém volt, mert sikerült két kedvencre is lelnem. Az arcomon egész nyáron a szintén Clinique Mineral Sunscreen SPF30-ot használtam, tökéletes védelmet nyújtott, nem szárította a bőröm és elkenni sem volt nehéz, de szinte mindig használtam előtte a hidratálót is. A The Ordinary Niacinamide Szérumnak jelenleg bérelt helye van az arcápolási rutinomban, ha minimalista éppen - ha nem. Problémás bőrűeknek nagyon ajánlom, részletes véleményezést a nevére kattintva olvashattok róla. Gyakorlatilag egész nyáron csak az Eucerin Lip Aktiv ajakápolóért nyúltam, nagyrészt elegendő volt a hidratálás, amit nyújtott, rendben tudtam vele tartani az ajkaimat. 15-ös fényvédőt is tartalmaz, ami jobb, mint a semmi, de a napsugarak ellen azonban csak akkor hatásos, ha állandóan kenegetem napozás közben, ami nálam nem működött, mert úgy pedig abból volt sok neki. Nyári felfedezés volt a Lush Cupcake Arcpakolás, amiből mintát próbáltam, de így is elegendő volt 4 alkalomra, vagyis 1 hónapra és imádtam - tisztítja a pórusokat, mellette pedig szárítás helyett hidratálta a bőrt, irritáció mentesen.


A Schwarzkopf BlondMe Erősítő Sampon jelen verziója a hideg szőke árnyalatok megőrzésének céljából lett megalkotva, gyakorlatilag olyasmi, mint egy hamvasító sampon csak kíméletesebb, jól tisztítja a hajat, puhává teszi és nem zsírosítja, valamint segít a sárga hatás elkerülésében, nagyon megszerettem és sajnos már eléggé fogytán van, viszont a beszerzése nehézkes. Másik hajápolási kedvencem a Milk Shake Incredible Milk volt, amit rendszeresen használtam a szuper hidratáló hatása miatt, a sok nap és víz szárítja a hajat, ennek ellensúlyozásában volt tökéletes kellék, és az illata is isteni.


Idén az 50 fokos hőségeket még én is nehezen viseltem, ilyenkor került elő az Abura Motion tusfürdő, aminek a használata után fáztam egy ideig a mentol tartalma miatt. Szerettem a mangós illatát és a hűsítő, élénkítő érzetet, amit eredményezett. Szintén rengetegszer került elő a Bioderma Atoderm Olajtusfürdő, ami nálam zuhanyzás közbeni testápolóként funkcionál, tökéletes a célra, gyorsan és jól hidratálja a bőrömet, kellemesen puha tapintásúvá teszi és nem hagy olajos réteget sem. Jelenleg úgy érzem, hogy a Bioderma Photoderm LEB fényvédő helyét semmi nem veheti át, életem végéig őt fogom újra vásárolni, annyira megszerettem. Véd a leégéstől, hosszan tartóan, nem irritál, nem okoz pattanásokat, könnyen beszívódik, tö-ké-le-tes. Nyáron sokkal többször kerülnek elő a lábápolási dolgok is, még mindig az Avon Footworks termékeit használom - Vanilla Berry illatban, a radír hatékonyan teszi a dolgát, míg a krém csodás hidratálást ad a lábikóknak.


A Borotalco Original golyós dezodor az első általam használt olyan dezodor, ami tényleg hatékony izzadásgátlásban. Egész nyáron ezt használtam, és végre nem kellett attól tartanom, hogy folt keletkezik esetleg a ruhámon. Illata nem igazán érezhető, egyetlen negatívuma, hogy vizes réteget hagy a hónaljon, ami zavaró és lassan tűnik el. Az Aden mini kiszerelésű neon pink lakkja ezer éve meg van és még mindig kitart, ezt használtam minden héten a lábkörmeimre, gyorsan szárad és tökéletes a színe. Győzött a kíváncsiságom, így kipróbáltam végre egy Curaprox Soft fogkefét, ami egy álom. Nagyon kíméletes és puha sörtéi vannak, amik nem mennek tönkre egyhamar, nem sértik sem a fogaim, sem az ínyem - meglepően pozitívak a tapasztalataim. Megint egyre többet festem a szemöldökömet, amihez a RefectoCil festéket használom, kb. 15 perc az egész művelet és utána hetekig nem kell bajlódnom vele. Szép szín és tartós eredmény.

A nyaram legnagyobb kedvence az összes Balatonon töltött pillanat volt, illetve a nyaralás. Szerettem a Vizes Vb-t is, különösen a szinkronúszás és úszás versenyszámokat, a hallottak és látottak alapján azt hiszem sikerült tökéletesen megrendezni.
Kedvenc filmek: Adeline csodálatos élete, Bébiúr, Minden minden
Kedvenc könyv: Lesley Pearse - Titkok utcája


Ti miket szerettetek a nyáron?
Volt kedvenc terméketek/könyvetek/pillanatotok?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A két Bioderma termék nálam is nagy kedvenc lett. Nem gondoltam volna, hogy egy "tusfürdőért" ki fogok adni ötezer forintot, de nyáron nekem mindig brutális az ekcémám a melegtől és az izzadástól, úgyhogy a bőrgyógyászom ajánlására megvettem egyből a nagy kiszerelést, és imádom, nem akarok másikat használni (na jó, az uriage-nak is van ilyen terméke, ami illatmentes is, azzal is akarok tenni egy próbát). A LEB meg egy álom, pont azok miatt, amiket te is írtál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tusfürdőről én sem gondoltam volna, és tényleg elég drága, de szerencse, hogy sokáig elég és tényleg jó, szuper hogy neked is beváltak :)

      Törlés

Címkék