Hajápolási rutin | 2017

péntek, szeptember 15, 2017


Sokan írtátok már, hogy keveset van szó a blogon hajápolásról, valóban nem túl gyakori hogy bejegyzés születik ebben a témában, mivel eddig szinte mindig váltogattam mindent, állandóan változtak a termékek, amiket használtam, szerettem újakat kipróbálni. Most viszont már egy ideje kialakult azon termékek köre, amik rendszeres visszatérők a hajápolási rutinomban, ezért most végre meg tudom osztani veletek őket és a velük kapcsolatos tapasztalataimat.


Schwarzkopf Gliss Kur Fiber Therapy Bonding Sampon | Ezerszer volt már róla szó, szerintem ez az első sampon az életemben, amit ennyiszer újra vettem. Legalább a tizedik flakon ez már, amit használok belőle, s még mindig nem untam meg sem én, sem a hajam. Persze voltak kisebb kitérők, amikor kipróbáltam egy-egy újdonságot, de mindig visszatértem hozzá és mostanában már vonzani sem vonz más sampon. Hajfestés és hajformázás során sérült hajra ajánlott, helyreállítja a haj belső szerkezetét, elősegíti a haj megújulását és hosszantartó védelmet nyújt a jövőbeni sérülések ellen. Nekem rendszeresen van szőkítve/festve a hajam, ami minden csak nem egészséges, ennek ellenére nagy szerencsém van, mert teljesen ép a hajam és semmi baja nincs (más sampon mellett sem), láthatólag legalábbis. Ezért arról nem tudok nyilatkozni, hogy maga a sampon mennyire véd a sérülésektől. Mindenesetre a tisztításban jó, nem irritálja a fejbőrömet és nem zsírosítja gyorsabban a hajamat. Mint minden Gliss Kur sampon ez is kapható kisebb és nagyobb kiszerelésben is, a nagyobb takarékosabb, míg a kisebbet utazáskor szoktam magammal vinni.

Schwarzkopf Blond Me Erősítő Sampon a szőke hideg árnyalataiért | Ezt a sampont nyáron kezdtem el használni, először a Gliss Kur-al mosom át a hajam, aztán pedig ezzel, ami egyébként halványabb lila árnyalatú és tökéletes alternatíva hamvasító sampon gyanánt is. Erre a célra azért jobb, mint a korábban próbált samponjaim, mert egyáltalán nem szárítja a hajat, viszont ugyanúgy segít megtartani a szőke hidegebb árnyalatát, elkerülve a sárga hatást. Ezen kívül jól is tisztít, nekem nagyon bejött az állaga is és hogy nem leheli ki az életet a hajamból, ellenkezőleg. Az egyetlen dolog, amit nehezményezek vele kapcsolatban, hogy nehezen beszerezhető, én eredetileg Notino-ról rendeltem, de már hónapok óta lesem folyamatosan, s azóta is készlethiányos :( Mást pedig nem találtam, ahol megvehető lenne. (szerk. a termék már megújult, kötéserősítőt tartalmaz)


Milk Shake Leave In Incredible Milk | Tévesen rendeltem meg ezt a kiöblítést nem igénylő regeneráló hajápoló spray-t, igazából egy kondicionálót szerettem volna, ami hasonlóan néz ki, de rosszul nem jártam ezzel sem. Spriccelős a kiszerelése, ami szerintem tök praktikus, az állaga pedig olyasmi, mint egy rendes balzsamé. Az illata pedig isteni és a hajban is érezhető hajszárítás után. Nedves hajra szoktam felvinni belőle, a hajam alsó felére, nem ragad és nem tapasztja össze a hajszálakat sem. Nyáron különösen jól jött, mert a sok víz és napsugár nem a kedvence a hajamnak, emiatt gyakran volt szárazabb. Ezen pedig segített ez a hajápoló tej, hidratálta a hajamat és visszaadta a puhaságát, selymességét. Nem kell sok belőle és nem is fogy gyorsan.

Hélia-D Hajvégápoló Szérum | A tavaszi Beauty Box-ban lapult ez a hajvégápoló szérum, ami mellett magamtól valószínűleg lazán elsétáltam volna, ha boltban látom. Ezeket a szérumokat is mindig váltogattam korábban, sajnos talán még egyet sem sikerült teljesen elhasználnom, mert rájuk untam, ezt viszont valamiért sikerült különösen megkedvelnem. Argán, jojoba és répaolajat tartalmaz, az állaga olajtartalma ellenére könnyű, a hajam is gyorsan beszívja, 2-3 pumpával szoktam használni belőle egy alkalommal és általában a hajvégekre koncentrálva viszem fel, száraz hajon. Nem ragad, viszont táplálja a hajvégeket. Az illata picit erős, de én kedvelem és hajban is érezhető marad. Mióta hozzám került nem is használtam másik hajvégápolót, pedig van itthon.


Lisap Ultimate Plus Hajvasaló Folyadék | Hőhatással szembeni védelmét nem igazán tudom ellenőrizni, de a hajam még egyben van. Ritkán szoktam hajat vasalni, göndöríteni főleg, de olyankor mindig ezt használom. Hébe-hóba hajszárítás előtt is be szoktam vetni, spray kiszerelésű, széles sugárban permetez és nem hagy fura vizes érzetet a hajban, nem is zsírosít. Az illatát ennek is imádom és szintén benne marad a hajban.

Balzsamot is szoktam használni minden hajmosásnál, de azokat még mindig váltogatom, ezért nem térek ki részletesen egyikre sem. Fésűből a Tangle Teezerre esküszöm, 3-4 éve van már meg amit használok és semmi baja, a keféi is strapabíróak, jól tisztítható és a legjobb fésű a világon. Nem tépi a hajat, könnyen kifésülhető vele a leghosszabb vagy leggöndörebb haj is és még mindig kötelezővé tenném az összes fodrászatban.



Nektek miből áll a hajápolási rutinotok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék