Beauty Blogger Tag

kedd, augusztus 22, 2017


Orsinál olvastam a napokban ezt a TAG-et és megtetszett, gondoltam kitöltöm én is, de picit alakítottam rajta, mert a kérdések zöme sminkekkel kapcsolatos eredetileg, viszont a blogon és nálam is a bőrápolás dominál jobban, így én erről az oldalról fogom megválaszolni őket.

1. Emlékszel az első sminktermékedre? Őszintén szólva nem igazán, talán valamilyen csillogós szájfény lehetett az első. A márkát illetően sincs túl sok emlékem, de a Miss Sporty-tól biztos, hogy voltak sminkcuccaim.

2. Mit vársz el egy jó szempillaspiráltól? Megtaláltad már a számodra megfelelőt? Az elsődleges szempontom az lenne, hogy göndörítsen, mert a dússággal alapjáraton nincs problémám. És az sem árt, ha hosszabbít, szép fekete színt ad és nem potyog le, nem maszatolódik el, egész nap szépen tart. A tökéletes még nincs meg, mert sajnos a lehetetlen szempilláim miatt már az első szempontnál el szokott bukni mind.

3. Milyen fedésű alapozót részesítesz előnyben? Ami természetes hatást kölcsönöz, éppen elfedi a bőrhibákat, de még sem kelt agyon maszkolt, vakolat hatást. Az olyan alapozót nem szeretem, ami semmit nem csinál, de még is rajta van a bőrömön, mert azt pedig feleslegesnek érzem.

4. Melyik a kedvenc high-end bőrápolási márkád? A Clinique-et mondanám, bár egyenlőre csak két terméket próbáltam tőlük, de azokkal azóta is maradéktalanul elégedett vagyok és rendszeresen használom is őket. Remélem, hogy ezek köre csak bővülni fog.


5. Melyik általad eddig nem használt bőrápolási/smink márkát szeretnéd kipróbálni a leginkább? A Biotherm mindig is mozgatta a kíváncsiságomat és az Estée Lauder híres Duble Wear alapozója is. Sminkmárkák közül pedig a Zoeva érdekel nagyon, különösen a palettáik, azon belül is a Basic Moment pirosító paletta. 

6. Melyik a kedvenc drogériás bőrápolási márkád? Drogériában szinte soha nem vásárolok arcápolási terméket, de ha mindenképpen választanom kellene, akkor a Babydream-et mondanám, ami a Rossmann saját márkás családja. Mégpedig azért, mert tőlük kerül ki az imádott Extra Sensitive 2 az 1-ben fürdető és sampon, amit évek óta újra vásárolok - ezt használom kézmosáshoz is az ekcémám miatt, illetve ha elutazom mindig ezt viszem magam és ilyenkor arclemosóként is tökéletesen funkcionál.

7. Szoktál műszempillát viselni? Nem. De egyszer volt rajtam egy bemutató miatt és meglepően tetszett a végeredmény, szerintem jól állt. Tartósan viszont nem szeretnék rászokni, mert magamon soknak érezném, ráadásul kevesen tudnak tényleg igényes pillákat csinálni.

8. Van olyan sminktermék/arcápolási termék, ami nélkül nem lépsz ki a házból? Meglepő lesz, ha azt mondom, hogy nincs? Teljesen jól elvagyok minden nélkül, egyedül talán az ajakápoló az, ami mindig szokott bedobva lenni a táskámba, meg kézkrém

9. Melyik arcápolási cuccodat használod a legtöbbet/szereted leginkább? Matematikailag talán a hidratálókrém kerülne ki győztesként, mivel azt van, hogy reggel és este is használom, de ami a kedvenceket illeti holtversenyben áll a Niacinamide szérummal, amiről már áradoztam eleget. Ketten együtt tökéletes párost alkotnak.

10. Milyen gyakran vásárolsz szépségápolási cuccokat? Arcápolás terén a legjellemzőbb, hogy akkor, amikor valami elfogy, időnként kivételt képez ez alól, ha valami olyan újdonság jelenik meg, ami nagyon érdekel, összetevők terén is jó és sok jó véleményt is hallok róla vagy esetleg limitált.

11. Élsz a kuponok, leárazások lehetőségével, amikor vásárolsz? Amikor lehet, akkor persze. Egyébként is szeretem a kuponokat kivagdosni és listákat írni a beszerzésre váró termékekről. De ha épp nagyon kell valami és nincs semmi akció, akkor nem várom meg, hogy legyen.

12. Milyen szépségápolási termékből van a legtöbb a tulajdonodban? Sminkekből toronymagasan a rúzsok dominálnak, arcápolási dolgokból pedig a hidratálókrém és hámlasztók, de egyiket sem úgy kell érteni, hogy karton számra állnának itthon :D


13. Szerinted melyik híresség sminkjei a legjobbak? Nem tudom mennyire számít hírességnek, de én Linda Hallberg sminkjeit imádom, annyira változatos és precíz mind, akármilyen stílusban is készül. Szerintem nincs olyan alkalom, amire ne tudna egy tökéletes sminket varázsolni.

14. Szívesen próbálsz ki új bőrápolási termékeket? Természetesen, a blognak is a bőrápolás a fő irányvonala. Ezen a téren kiemelten szoktak érdekelni az újdonságok, feltéve hogy én vagyok az adott terméknek és az összetevőinek is a célközönsége.

15. Ki az öt kedvenc beauty gurud? Karin, akinek a sminkjeit, a stílusát és a videóinak a profi minőségét is imádom. Szandra (Krémesen szép az élet), mert tudom hogy bízhatok a véleményében és az általa leírtakban, számomra mindig érdekesek a lényegre törő, mégis mindenre kitérő posztjai. A Krémmániás lányok, mert ha ők nem lennének, akkor sokkal nehezebb lenne az összetevőket elemezni. Viszkok Fruzsi, mert az elsők között volt, akiket el kezdtem nézni és hihetetlen számomra, hogy mennyi mindent sikerült azóta elérnie úgy, hogy közben nem szállt el magától, a videói továbbra is érdekesek tudnak maradni, mindig meg tud újulni. Külföldiek közül pedig Kathleen Lights.


Ha van kedvetek írjátok le Ti is a válaszaitokat hozzászólásban.

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett a cikk! Nagyon jó volt olvasni!:) Nálam is a rúzsok vannak előnyben, mindig azt mondják nekem, hogy nem lehet ezt kihasználni, már hogyne lehetne?!:D Én is nem rég töltöttem ki, ha gondolod nézd meg.:)
    Puszi:)

    VálaszTörlés

Címkék