AVON Nyári Újdonságok - első benyomás

kedd, augusztus 29, 2017


A mai bejegyzés főszereplői az AVON nyári smink és nem smink újdonságai, amik az elmúlt hónapokban érkeztek kipróbálásra, ezekről szeretném megosztani az első benyomásaimat.

Az AVON Senses új, nyári tusfürdő különlegessége a Sensual la Vita krémtusfürdő, melyben olyan virágos illatjegyek kaptak helyet, mint a bazsarózsa, frézia és pézsma. Nem igazán ismerem egyenként ezeket az illatokat, ezért én nem is tudom megállapítani, hogy melyiket érzem belőle, mindenesetre az összhatás parfümös, kellemes és frissítő. A piros krémtusfürdő jól habzik, s habfürdőként is tökéletes, maradandó illatot nem hagy a bőrön. Jelenleg akciós az oldalon, 349 Ft.


A Luxe bronzosító palettát vártam talán a legjobban az újdonságok közül, kétféle színintenzitásban érhető el, én a világosabbat választottam. A doboz a szokásos Luxe borítást rejti, és szedi az ujjlenyomatokat. Egyébként nagyon praktikus, kompakt kiszerelésű, a tükör benne teljesen jól használható méretű. Nekem nagyon tetszik a színek háromszög alakú elosztása, a bronzosítóból található benne a legtöbb. Sajnos viszont hamar elillant nálam a külső varázsa, mert a pigmentáltsága nagyon gyenge. Igaz, hogy mire megérkezett már eléggé lebarnultam, ezért az arcomon abszolút nem látszik ha felviszem, de sajnos az ujjaimmal is kb. 10 réteget kellett húznom, mire látszódni kezdett belőlük egy pici szín. Ezen kívül nagyon porzik is. Sajnálom, mert szerettem volna szeretni.

A mark. tégelyes szemöldökformázók szintén két árnyalatban érhetőek el, egy sötétbarna és egy világos - szőkés tónusban, én utóbbit választottam és elöljáróban megjegyzem, hogy sosem használtam még hasonló formulájú terméket szemöldökre, ezért összehasonlítási alapom nincs is. Gél állagú és elsőre nagyon természetes barna színű, az ecsetre nem kell sok belőle és könnyű vele dolgozni. Nagyon szépen kitölti a legapróbb réseket is a szálak között, a szemöldököt is könnyű megrajzolni vele, de felvíve a színe nekem már nem tetszett, egy narancsos-vöröses tónusba hajlott át, ami rajtam legalábbis egyáltalán nem volt szép, ezért rögtön le is mostam, így tartósságról nem tudok beszámolni, azt hiszem maradok a szemöldökfestésnél továbbra is. Jó lenne, ha lenne a két árnyalat között még egy semleges barna.

bal oldal a highlighter szín - jobbra a pirosító
balról jobbra: Luxe bronzosító keverve, kb. 10 rétegben - highlighter - pirosító - szemördökformázó

Az utolsó dolog, amit kipróbáltam, a mark. pirosító - highlighter duó, ami egy árnyalatban érhető el. A kupak jól zár mindkét oldalon, ezután pedig tekerős a kiszerelés. A pirosító színe kicsit barnába hajlik, apró csillámokat tartalmaz, a kép pedig sajnos nem adja vissza a teljes intenzitását, de élőben látványosabb és ragyogóbb, nagyon tetszik a színe, viszont a már lebarnult arcomon abszolút nem látszik belőle sem semmi. A highlighter szín alig észrevehető, de egy szép vajas színbe hajló csillogása van, ami szintén nem igazán látszik az arcomon, de világosabb bőrön el tudom képzelni belső szemzugba is, mert visszafogott, de még is szép.

Összességében ezúttal vegyesek az érzéseim, sajnos két termék abszolút nem vált be, a pirosító - highlighter duó tetszik, de valószínűleg nem fogom tudni használni, mivel meg szeretném őrizni majd a színem, de kíváncsi lennék, hogy világos bőrön hogy mutat. A tusfürdő viszont hozta a megszokott minőséget.


Ti próbáltátok már valamelyik újdonságot?
Mi a véleményetek?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék