Elfogyott termékek - rövid tesztek #12

hétfő, július 03, 2017


Februárban írtam utoljára elfogytak bejegyzést, ami nem azért van, mert ne lenne miről írnom, ellenkezőleg a gyűjtögetésre szánt zacskómban már nincs is hely, inkább csak ráuntam. Aztán rájöttem, hogy azért szeretek elhasznált dolgokról írni és hasonlóról olvasni, mert a flakonok végére érve derül ki igazán, hogy hosszútávon mennyire jött be valami. Eddig majdnem mindennek megtartottam a csomagolását, legyen az egy tusfürdő vagy vattakorong, ezekről már unalmas és szerintem felesleges is írni. Ezért ezentúl csak olyan dolgokat fogok megtartani, amikről úgy érzem, hogy érdemes hosszú használat után is szót ejteni, vagy amiről menet közben változott a véleményem.

Nutribiotic Skin Cleanser | Mióta rájöttem hogyan tökéletes számomra a használata, azóta még inkább szeretem. Esténként használom csak arclemosásra, ha reggel is használom akkor már hajlamos szárítani, másrészt reggel felesleges is külön arclemosó. Így pedig szuperül működik, tisztítja a bőrt, anélkül hogy szárítaná, húzódna tőle a bőr stb. Hatalmas adag, baráti áron, sokáig elég. Újravenném.

Himalaya Herbals Neem Mask | Korábban a legkedvencebb kedvenc termékem volt az a pórustisztító és mattító maszk, de mára sajnos már nem annyira hatásos, mint régen és találtam már helyette olyat, ami igen, szóval leáldozott. Mindenesetre ha valakinek hasonló gondjai lennének a bőrével és még nem próbálta, akkor mindenképp ajánlom. Már nem venném újra.

Madre Labs Serumdipity Retinol Facial Serum | Amikor rendszeresen használtam sosem tudtam megfogalmazni, hogy miért is jó ez nekem, nem tudtam különösebb konkrétumot mondani, hogy mit csinál a bőrömmel, viszont amikor elfogyott és egy ideig nem volt utánpótlásom sem akkor bizony rájöttem. Egyszerűen sokkal szebbé teszi a bőrképet a rendszeres használata és még a bőrhibák visszaszorítására is hatással van, az állaga is szuper volt és akár minden este is tudtam használni. Egyedül az ára az, ami húzós szerintem. Most egy más márkától rendeltem retinol szérumot, de őszintén szólva hiányzik ez. Újravenném.

Alveola Aloe Vera Spray | Volt teszt arról, hogy hogyan működött az arcápolási rutinom elemeként, nem volt rossz, szerettem, de a leégett - megpirult bőrnek még nagyobb megváltás egy aloe vera tartalmú termék használata, sőt ha csak tisztán aloe vera az a legjobb. Hűsít, regenerál, picit hidratál és frissít. Éljen az aloe vera! Újravenném.


Schwazkopf Gliss Kur Fiber Therapy Bonding Sampon | Régóta ez az első sampon, amit annyiszor újra vettem már, kapott már külön bejegyzést, szerepelt kedvencek között, ez mindent elárul. Nem jellemző rám a sampon hűség, ha valamit véletlenül megszeretek, akkor is ráunok egy idő után, a Fiber Therapy samponokkal még nem ez a helyzet. Visszafogott illata van, jól felhabzik, tisztít, nem szárít, nem okozott korpát vagy ilyesmi, szóval teljesen jó. Újravenném.


Duchesse Maxi Vattapárna körömvirággal | Azért szeretem jobban, mint az eddig használtakat, mert sokkal puhább anyaga van, ami kíméletes a bőrhöz, ráadásul nem foszlik, nem jön szép és nagyon kellemes a használata. Újravenném.

Missha Bamboo fátyolmaszk | Sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, bár valamennyire hidratált, de ugyanakkor csípte is a bőröm és picit piros is lett a használata után. Nem venném újra.

Yamuna Szenzitív Hidratáló Kézkrém | Az egyik kedvenc kézkrémem száraz bőrre, az egyetlen dolog, amit nem kedveltem benne az a kiszerelése, ez a tégelyes megoldás nem higiénikus, mindig belejutott valami apró szösz, akármilyen tiszta kézzel nyúltam bele, illetve a krém bedarabosodik a tekerős részeknél. De maga a krém szuper állagú, könnyen beszívódik és nem hagy ragacsos réteget. Ja és a legfontosabb, kíméletes! Újravenném.

Garnier Mineral Action Control Thermic | Átlagos dezodor, az izzadáson nem igazán segít ez sem, az illata elmegy és igazából ennyi. Nem nyújt semmi különlegeset. Újravenném, más illatban.


DOVE Go Fresh Bőrtápláló krémtusfürdők | DOVE tusfürdő mindig van itthon, ezért többet már nem is hiszem, hogy írok róluk. Mindegyik ugyanolyan krémes, tartósan kellemes illatot hagy a bőrön és selymes tapintást eredményez. Egyedül az illatok különböznek, mindig másmilyet veszek és általában be is jönnek, mivel a boltban megszagolom őket. A legnagyobb kedvenceim. Újravenném.

Fa Honey Creme tusfürdő | Ez a tusi még újdonságnak számított akkor, amikor vettem, kellemes édeskés-mézes illatú, de nem hagy maradandó illatot. Szép habokat képez, szerettem. Újravenném.


Ti elhasználtatok mostanában valamit?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék