Paris is always a good idea

szombat, június 10, 2017


Egy ideje szerettem volna már megírni ezt a bejegyzést, pontosabban tele illeszteni képekkel, s most végre volt is kedvem kiválogatni őket. Áprilisban voltunk egy hetet Franciaországban, harmadjára jártam ott és még mindig csodálatos hely, még mindig ugyanakkora lelkesedéssel szemléltem a nevezetességeket, a szép épületeket és úgy egyáltalán mindent, ott még enni is jobban szerettem :D Sőt a három alkalomból most éreztem a legjobban magam, nem is volt annyira sok kedvem hazajönni. Az ilyen utazások során mindig egy más 'állapotba' kerül az ember, legalábbis én most nagyon észrevettem magamon, a hazaérkezés után legalább egy hétig teljesen nyomott voltam, azóta pedig csak utazni lenne kedvem. De ilyen az amikor elkapja az ember a külföldi élet és utazgatás hulláma. Én nagyon szeretek szép képeket nézegetni, s most már legalább annyira készíteni is. Remélem, hogy tetszeni fog Nektek ez a képválogatás. Ha van kedvetek kövessetek Instagramon is (@barbiii_sz néven találtok meg), oda több képet szoktam posztolni.


Párizstól nem messze található Sceaux, aminek gyönyörű és óriási parkja van, benne egy kastéllyal is. Nagyon jókat lehet itt sétálni, piknikezni, fotózni. Szökőkutak, meseszép virág kertek - mindenféle virággal, különleges fák, sűrű fás területek is vannak benne és kutyát is be lehet vinni (nagyon sok park van, ahová nem, de ez kivétel). Illetve itt volt a Japán Cseresznyefa virágzás Fesztivál is, mondanom sem kell, hogy cseresznyefa-cseresznyefa hátán van itt, mikor ott jártunk még akkor is szép látványt nyújtottak, de hamar elvirágzanak. Különféle programok is voltak és hihetetlen mennyiségű ember gyűlt itt össze.


Luxemburg-kert

A Sorbonne Egyetem környéke bennem teljesen Bazilika érzést keltett, szerintem nagyon hasonlóak.

Panthéon

Virágmánia

Notre-Dame

Hotel de Ville 


A Le BHV Marais Párizs egyik központi részén található, nincsenek külön üzletek, egy légtérben található meg minden, mégis szépen elkülönülve. A parfümöktől kezdve, a sminkeken át a ruhákig mindent lehet találni, minden szinten más részleg különül el.


Jardins du Trocadéro

Az Eiffel toronyhoz már csak úgy lehet közel jutni, ha keresztül mentek a biztonsági kapukon, ami van hogy hosszabb sorban állást jelent, és a látványt is elrontja, de persze érthető, hogy miért van ez. Azt mondjuk jobban sajnáltam, hogy mikor ott jártunk a Mars mező pont le volt zárva.




Ti jártatok már Franciaországban?
Van esetleg kedvenc helyetek?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék