A legjobb drogériás matt rúzs? Lovely K-lips ~ Sweety

hétfő, június 19, 2017


Az elmúlt hónapokban szinte csak a matt ajaktermékek voltak azok, amikre felfigyeltem, közülük is inkább a folyékony rúzsok. Nem szeretem nap közben azt nézegetni, hogy elkenődött-e a rúzsom, lekopott-e vagy orrfújásnál elmaszatolódott-e, illetve ahhoz sincs kedvem sem időm, hogy nap közben azzal foglalkozzak, hogy a számat kenegessem újra. Gondolom nem csak én vagyok így ezzel. Szóval a tartósság nálam a folyékony rúzsokkal párosul a fejemben, ezért is van az, hogy az utóbbi időben több ilyen terméket is sikerült beszereznem. A mai bejegyzésben a Lovely K-lips egyik árnyalatáról fogom megosztani a véleményemet.

Mostanra a K-lips rúzsok már 5 árnyalatban találhatóak meg a drogériában (Neutral Beauty, Milky Brown, Sweety, Lovely Lips és Pink Poison), amiből három rózsás szín, kettő pedig inkább barnás. Mikor beszereztem a sajátomat még csak két szín volt elérhető nálunk és nagyon nehéz volt végre megkaparintani, mert mindenhol hiánytermék volt.

Az én színem tehát a Sweety, ami egy nagyon visszafogott, természetes rózsaszín. A Lip Kit két terméket tartalmaz, az egyik egy matt ajakkontúr ceruza, a másik pedig maga a matt folyékony rúzs, ezeknek a színe ahogy a képen is láthatjátok teljesen megegyezik. És mindkettő teljesen jól alkalmazható külön, önmagában is.


A ajakkontúr ceruza jelenléte azoknak lehet a leghasznosabb, akik még nem annyira ügyesek a rúzsok pontos felvitelében, így könnyebb ha ők előbb megrajzolják vele az ajkaik ívét, s ezután töltik ki a többi részt magával a rúzzsal, a végeredmény is sokkal precízebb lesz így szerintem. De egyébként mivel egy teljesen naturális színről van szó akár el is hagyható. Matt finise van, szépen ki lehet vele tölteni az ajkakat, nem emeli ki a száraz részeket és nem ül bele a redőkbe sem. Viselése közben érzem, hogy az ajkaimon van, de nem 'húzza' a bőrt. Én legszívesebben csak a folyékony rúzst használom önmagában, ami a ceruza nélkül is remekül teljesít, ugyanolyan tartós marad, nem ragad, könnyedebb viselet, szintén nem emeli ki a száraz részeket és teljesen hordható szín hétköznapokon, irodában, de még suliban is. Szépen pigmentált és egy rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad. Az aplikátora szokványos, egyszerűen lehet vele dolgozni.


A kettő együtt a precíz vonalak miatt szebben mutat, de ez a tartósságon és a végeredményen nem változtat. Az ivást jól bírja, evés nélkül pedig 5 órán keresztül is változatlanul a helyén marad. Evés előtt vagy után viszont le kell szedni, mert belülről kifelé kopik egyenetlenül, viszont a színének köszönhetően még ez sem annyira szembetűnő.

Összességében szerintem egy nagyon jó folyékony rúzs drogériás szinten, én még nem találkoztam hasonlóval ebben az árkategóriában. Tartós is, a színe is visszafogott, valamint az ára is baráti. A Rossmann üzletekben találjátok meg őket 1299 Ft-os áron.


Van kedvenc folyékony rúzsotok?
Próbáltátok már a K-lips duókat?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék