Márciusi Szerzemények | Rossmann, eBay, AVON, Notino

csütörtök, április 13, 2017


Márciusban végre az időjárást illetően is beköszöntött a tavasz, én pedig beszereztem néhány ruhát az új évszakokra, beérkeztek az eBay-ről rendelt dolgok is, ismét lecsaptam pár akciós dologra a H&M applikáción keresztül, nyílt egy új Rossmann ahol szuper akciók voltak, érkezett tesztelésre az AVON-tól is termék és Notino-ról is rendeltem. Ezekről lesz szó a mai bejegyzésben.

Ami a Rossmann-t illeti nyílt egy új üzlet a másiktól 5 percre se (a logikáját azóta sem értem), ahol 10%-os nyitási akció volt, leárazás is volt és valószínűleg friss üzlet révén a készlet is jól fel lett töltve és ennek köszönhető, hogy két olyan dolog is szembejött velem, amit sokszor kerestem már, amikor Rossmann környékén jártam, de sosem találtam, ezért le is mondtam róluk. Az egyik ilyen dolog a Catrice limitált kiadásába tartozó púderrózsaszín neszeszer, amire azért volt szükségem, mert a kedvenc, a tökéletes elődjét tavaly ellopták és azóta sem találtam sehol normálisat, ez most végre megfelel, bár lehetne picivel nagyobb. A másik pedig a Lovely K-Lips Lip Kit Sweety árnyalatban, pont nekem való természetes rózsás árnyalata van. Az új FA dezodorok közül megvettem a Scent Lila illatot. Vettem egy utánpótlást a Garnier Naturals Moisture+Freshness fátyolmaszkból, mert mostanában szárazabb a bőröm és szükségem volt extra hidratálásra. Vettem egyet a Babydream Extrasensitive fürdető és samponból, ezúttal azért, hogy tusfürdőként használjam el. Az Essence Forbidden Volume szempillaspirál szerintem egy limitált kiadás része lehetett, egy kiárusítós dobozban volt egy köteg belőle, 350 Ft-ért dobálták, gondoltam elhozok egyet és meglátjuk, extra dúsítást ígér.


Ismét itt volt az ideje, hogy rendeljek egy fényvédőt, s miután a TheFaceShop fényvédő nagyon nem vált be, úgy voltam vele, hogy maradok a jól bevált Isehun Sunkiller Babymilk-nél, viszont egyenlőre még nem tökéletes a bőrömre, mivel mostanában száraz is, ez pedig picit még inkább szárítja (javaslat vízhiányos, kombinált bőrre való csak fizikai fényvédőre?). A Benton csigás esszenciájának olcsóbb alternatívájaként tekintettem a Mizon Snail Recovery Gel Creamre, ezért megrendeltem, hogy kipróbálhassam méltó utód lenne-e. A bőröm száraz állapota miatt rendeltem meg az Innisfree Green Tea Sleeping Pack-ot is, azóta szinte minden este használom. Ezen kívül megrendeltem Anyukámnak egy neszeszert, ami szerintem tök cuki. Rendeltem egy kisebb pénztárcát, ami utazáshoz pont megfelelő lesz, illetve újrarendeltem a korábbi mamuszomat is.


Ami a ruhákat illeti végre megérkezett a Zaful rendelésem (a posta kiemelt szakértelmének köszönhetően visszaküldték Kínába, anélkül hogy nekem kihozták volna vagy értesítőt hagytak volna... pár levelezés után sikerült lebeszélni, hogy újraküldjék), ahonnan két sálat rendeltem, télre. Bántam, hogy már nem fogom tudni hordani őket idén, de már nem bánom, mert szépek és jó az anyaguk is, de olyan nagyok, hogy ha a nyakamba tenném megfulladnék tőlük. Szóval ágytakaróként, plédként fognak funkcionálni valószínűleg, illetve arra is gondoltam, hogy a sötétebből csinálok egy poncsót. Szerintetek érdemes tenni egy próbát?


A H&M-ből akciósan rendeltem a rózsaszín sálat, ez már vékonyabb, tökéletes tavaszra. Szintén akciós volt a sport felső is, a H&M-ben jó minőségűek az ilyen ruhadarabok. És egy neszeszer is jött velem, ami a sminkes dolgoknak tökéletes lesz. Az Orsay weboldaláról is rendeltem márciusban, de erről már volt szó a tavaszi gardróbfrissítéses posztban.

A cipőkkel mindig úgy vagyok, hogy ha keresek, akkor tuti, hogy nem találok. Most viszont nem kerestem, de amikor megláttam ezt rögtön beleszerettem, nagyon kényelmes is, memóriahabos, szóval úgy voltam vele, hogy akkor megveszem. A Pepco-ban véletlenül láttam meg ezt a cuki pizsit, pont volt is még a méretemben és olcsó is volt (1300 Ft, hol kapok pizsamát ennyiért?), szóval megvettem.


Az AVON-tól tesztelésre érkezett az áprilisi újdonságok közül a Little Sequin Dress parfüm, illetve a Nutra Effects zuhanyzás közbeni testápoló. A Notinon pedig leadtam egy kisebb rendelést, régóta kívánságlistás dolgokra. Az egyik a Bath & Body Works Cucumber Melon testápoló tej, arra gondoltam, hogy ez könnyedebb állagú lesz, mint a krém, az illata mennyei! Az Eucerin Dermo Purifyer korrektort is megrendeltem a legvilágosabb árnyalatban, kíváncsi leszek, hogy mennyire segít a pattanások eltüntetésében. A kedvencem a rendelésből pedig a L'Oréal Infallible 2in1 rúzs, 121 flawless fuchia árnyalatban.


Ti miket vásároltatok márciusban?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék