Téli kedvencek | 2017

szerda, március 01, 2017


Végre március, végre tavasz, alig vártam már ezt az időszakot és a napsütés is nagyon hiányzott már. Mivel is indíthatnánk a hónapot, mint egy új bejegyzés típussal. Szeretek mások kedvenceiről olvasni, s egy ideje már én is fontolgattam, hogy be kellene vezetnem a blogra ezt a típusú bejegyzést, most el is jött ennek az ideje. Annyi különbséggel, hogy nem havonta fogom megmutatni az aktuális kedvenceimet, mert annyi idő alatt biztosan nem változnak a termékek a rutinjaimban és nem is vásárolok mindig mást, hogy ez változzon. Viszont 3 havonta, az évszakonkénti kedvencekkel megpróbálkozom, lesz itt termékeken kívül könyv és film kedvenc is a terveim szerint. Igyekszem olyan dolgokat beválogatni ide, amiket tényleg szinte mindig használtam az adott 3 hónap alatt, bevált és szerettem, úgyhogy ami ide bekerül, az valószínűleg tud valamit ;) Nem szerettem volna ismételni magamat, ezért sok olyan dolog nem került most ide, ami már szerepelt nem is olyan rég a 2016-os kedvencek között, ettől függetlenül az abban szereplő termékek is változatlanul nagy kedvenceim.

Kezdjük a sort az arcápolással, ugyanis innen került ki a legtöbb kedvencem. Szerintem nem titok, hogy nálam és a blogon is nagyobb hangsúlyt kap az arcápolás és megelőzés, mint a smink és elfedés. Az első számú kedvencem pontosan december elején került hozzám és azóta ki nem hagynám a használatát, így tényleg elmondhatom, hogy egész télen használtam és változatlanul imádom, ez pedig a JimJams Vibrasonic Arctisztító készülék - eltávolítja az elhalt hámsejteket, szépen tisztítja a bőrt és nem is túl durva, ITT volt róla veszámoló. A másik állandó termékem a Nutribiotic Non-Soap Skin Cleanser, ami óriási kiszerelés, sokáig elég, kíméletes és egyszerű, mindennap használom reggel és este, tökéletesen teljesíti a feladatát. A Yamuna Sensitive Hidratáló Arckrém szintén az egyszerűségéről híres, ami azt is jelenti, hogy mindenmentes, nekem önmagában nappalra még így télen is sok, viszont hyaluron géllel vagy csiganyálas géllel keverve mesés párost alkot, és megfelelő hidratálást is nyújt, éjszakára pedig akár önmagában is bevethető. A Chica y Chico Beta-Salic 2.0 egy BHA-t és AHA-t együttesen tartalmazó hámlasztó, aminek azért adtam be a derekam, mert régebben használtam mintát belőle és szerette a bőröm. A későbbiekben lesz róla teszt, amit viszont megsúghatok, hogy nálam jóval hatásosabb, mint bármelyik hámlasztó, amit eddig próbáltam (eBay-ről rendeltem).


Hajápolás terén mostanában gyakran váltogatom a samponom és egyébként is kísérletezgetek, ezért most egyetlen terméket sem emelnék ki, annál inkább egy eszközt, amit már legalább 3 éve használok és töretlen az imádatom irányába, ez pedig a Tangle Teezer, eredeti, Salon Elite verzió. Nem is értem hogy nem írtam még róla tesztet, amióta megvan más fésűvel nem is érintkezett a hajam, legalábbis általam tuti nem. A fodrászatokba kötelezően bevezettetném és a többi fésűt pedig betiltanám, mert én utálom, amikor a vizes hajamnak nekiesnek a fodrászok körkefével és társaikkal, engem pedig a sírás kerülget a fájdalomtól. A Tangle Teezerrel viszont a vizes haj is bátran fésülhető, szó szerint fél perces vele a procedúra, még az én derékig érő hajam esetében is, nem húz, nem tép, mindent kibogoz és további előnye még, hogy nem kell folyamatosan újravenni (mint a többi fésűt), mert lehet tisztítani is, kiszedhetőek belőle viszonylag egyszerűen a hajszálak, én fogpiszkálót szoktam ehhez segítségül hívni, aztán pedig vízzel és babasamponnal nagyszerűen átmosható. 3 év után is hibátlan az állapota, ehhez képest szerintem olcsó is, az enyém INNEN van.

Sosem voltak még téli időszakban sem annyira szárazak a kezeim és arcom, mint idén, a kezeim esetében két termék volt leginkább segítségemre ez ügyben, a Yamuna Sensitive Hidratáló Kézkrém, illetve a Madre Labs Unscented Hand Cream. Mindkettő parfüm, illatanyag és irritáló összetevőktől abszolút mentes, ami ekcémára hajlamos mancsok esetén kiemelten fontos, így esetemben is. Gyorsan beszívódnak, nincs illatuk és egész jól hidratálnak, extrám száraz kezekre és már kialakult ekcémára szerintem kevés mindkettő, de közepesen száraz kéz esetén teljesen jók.


A Nuxe Reve de Miel ajakápolóról is volt már teszt, egész télen használtam és használom, az eddigi legjobb ajakápolóm, ráadásul az összetevői is gyönyörűek, bár most lehet, hogy akadt egy vetélytársa, de jelenleg még mindig ő áll a dobogó tetején. Az Avon Foot Works lábápoló triójából a hámlasztó lábradír és hidratáló krém is kedvenceim, rendszeresen használom őket, egy vagy legkésőbb két hetente, ennyi elég is. A radír szépen leradírozza a lábam, egyenletesebbé és simábbá teszi, a hidratálókrém pedig gyorsan beszívódik, hidratál és pihe-puha tappancsokat hagy maga után, imádom őket.

A masszázsolajokról a véleményem változatlan, továbbra is azt gondolom, hogy a használata mellett kevésbé érezhetőek a fogások, mert csúszik rajta a kéz és egyébként is.. ragacsos érzést hagynak maguk után, ennek ellenére a Yamuna Ligetszépeolajos masszázsolaját nagyon megszerettem. Említettem már, hogy a tesóm masszőrnek tanul, ezért szokott engem is masszírozni (ami azt illeti ezt a helyzetet eléggé élvezem is :P), és kértem tőle, hogy ezt használja rajtam, egyedül azért adtam be a derekam, mert isteni finom illata van, ha az üzletben jártok feltétlenül szagoljátok meg. Puha bőrt hagy maga után, de persze ragacsos érzetet is, így le kell törölgetni utána a bőrt.

A Real Techniques Bold Metals kollekciójának a másolatát nyertem meg még tavaly egy nyereményjátékon, s ezek közül is a púderecset lett a kedvencem, nagyon puhák a szálai és sűrűek, egyszerűen szuper és gyors vele a púderezés, eBay-ről beszerezhető, ráadásul még olcsó is.

Könyvek közül Kiera Cass Párválasztó sorozatát ajánlom a figyelmetekbe, nekem mostanában ez volt a kedvencem. Az első három kötetet még régebben olvastam (kissé más szálon is fut, mint az utolsó kettő, de azért kapcsolódnak egymáshoz), most pedig végre az utolsó kettőt is kiolvastam, ami 1-1 napba telt csak, annyira tetszett. Nekem tetszett a történet, nem mondom, hogy nem lehetett kikövetkeztetni történéseket, de akkor is izgalmas volt és érdekes. Aztán végre kezembe került a Legyél te is párizsi nő! című könyv is, olvasmányosabb történetre számítottam, de nagyon örülök, hogy nem az volt. Nagyon könnyed kis olvasnivaló, hamar kiolvasható, a "fejezetek" is rövidek, gyakorlatilag a sorrend sem számít, igazából semmi extra, de nekem még is tetszett, érdekes volt és lényegre törő, egyedül a képi világa nem tetszett, szerintem nem illet hozzá. A könyv végén vannak Párizson belüli helyszín ajánlók, hangulathoz és helyzethez kötve, konkrét címekkel, gondoltam is magamban, hogy ha legközelebb ott járok, néhányat megnézek közülük kíváncsiságból, ami vicces, mert mikor kiolvastam a könyvet még nem is sejtettem, hogy hamarosan ismét megyek Párizsban, rá pár napra pedig kiderült, hogy de, szóval valami isteni sugallat lehetett, hogy most olvassam el ezt a könyvet, s így még hasznos is volt :D


Filmek közül kettőt ajánlanék, az első a Mielőtt megismertelek, ez egy romantikus és megható történet is egyben, és kivételesen a végkifejlet nem kiszámítható, annál inkább meglepő. Engem nagyon lekötött, a vége felé még meg is könnyeztem. A másik Az Utazó, melynek a főszereplői Angelina Jolie és Johnny Depp. Egy ideig nekem túl unalmas volt, aztán egyre inkább elkezdett tetszeni, számomra ez sem volt kiszámítható, meglepődtem a végén, érdekes volt, viszont vontatottabb, ennek ellenére tetszett. Itt anti-kedvencet is említenék, ami a Káosz karácsonyra. Valami jó kis karácsonyi filmet szerettünk volna nézni szilveszter előtt, olyat amit még nem láttunk és ezt választottam, mert az előzetes alapján viccesnek tűnt. Na hát pont annyi poén van benne, ami abban szerepel, az összeset ellőtték benne, gondolom hátha így majd sokan megnézik, amúgy meg ennél unalmasabb és sztoritlanabb filmet régen láttam, konkrétan bealudtam rajta. Valamint megemlékeznék még a La La Land-ről is (Kaliforniai álom), amit alig vártam, hogy megnézzek moziban is, annyira hiper-szuper jónak és romantikusnak volt beharangozva, de számomra elég nagy csalódás volt. Ugyan nem anti-kedvenc, de csak egyszer nézős film számomra, mert semmi izgalmas vagy érdekes nem volt benne, majdnem semmi története nem volt ennek sem, ami volt az teljesen kiszámítható, a vége meg érthetetlen, hogy miért az lett, ami.


Nektek mik voltak télen a kedvenceitek?
Mit olvastatok vagy néztetek meg mostanában?

FACEBOOK | CONTACT | BLOGLOVIN | TWITTER

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék