Tavaszi Inspirálódás

szombat, március 04, 2017


Talán egy éve volt utoljára inspirációs képválogatás a blogon, állandó rovatként nem is fog a közeljövőben visszatérni, de most egy pár pillanatra mindenki szippantson magába egy kis tavaszt. Annyi hangulatos képet és ötletet találni, én imádom nézegetni őket, a kedvenceimet megmutatom Nektek is.

Elképesztő, hogy mennyire meg tudja határozni az ember hangulatát az időjárás és az évszakok, legalábbis az enyémet biztosan. Most a bejegyzés készítése közben is épp hét ágra süt a nap, annyira lélekmelengető, hogy beragyognak a szobámba a napsugarak és úgy egyáltalán, én most nagyon fel vagyok dobódva a tavasztól, tele vagyok kedvvel és motivációval, szóval bízom benne, hogy a tavasz maradandó lesz. Egyébként nekem már csak attól jobb kedvem lesz, ha hangulatos, tavaszias képeket nézegethetek vagy virágokat, ezért néhány hasonló hangulatú képet elő is hívattam, és azt tervezem, hogy egy montázsban kiteszem őket a falra, hogy ha épp borús is az idő, legyen ami ellensúlyozza. Korán kelni sem szeretek, viszont a héten megtapasztaltam a nagyjából egyetlen jó oldalát: gyönyörűek voltak a napfelkelték a héten, hol rózsaszín, hol narancssárga, hol lilás vagy ezek átmenetében pompázott reggel az ég. Hát nem mondom, hogy rossz erre a látványra ébredni.









Mit szerettek a tavaszban?
Hogyan csempésztek tavaszi hangulatot a lakásba?
Milyen virágokat szerettek?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék