ABURA | Frissítő ápolás nem csak sportolóknak

hétfő, március 20, 2017


Nagyon örültem, amikor kézhez kaptam Gabi, az ABURA megalkotója által összeállított kis csomagocskát, ez az örömöm pedig csak tovább fokozódott, amikor elolvastam a termékekről szóló leírást. Szerencsére egyre több magyar márka jelenik meg a piacon és tör utat magának. Hozzám a 'Professional' termékcsaládból érkezett négy termék, melyek megalkotását Gabi egyik fia inspirálta, aki rendszeresen sportolt magas szinten. Ezt a négy terméket szeretném nektek bemutatni a mai bejegyzésben.

Az ABURA márka családi vállalkozás keretében 3 éve foglalkozik natúr tusfürdők fejlesztésével, a termékek Pécsi kézműves műhelyben készülnek - fontosnak tartották egy olyan natúr termék megalkotását, amely egyre több ember számára jelent megoldást a bőrproblémákra. Az ABURA kézműves márka, a termékek nem tartalmaznak SLS-t és szintetikus alkotóelemeket, kőolaj származékokat, parabéneket, állati eredetű összetevőket, valamint az alapanyagok és termékek előállítása során nem végeznek állatkísérleteket.

A termékek külsejéről ejtenék pár szót, ugyanis nekem nagyon tetszenek. Az azonos családba tartozó termékek azonos borítást kapnak, így nem nehéz kitalálnunk, hogy mi mihez "tartozik". Ezen kívül szerintem nagyon egyediek, vidámak, jó rájuk nézni és abszolút illenek a beltartalomhoz.


ABURA Contact krémtusfürdő és Motion krémtusfürdő: A tusfürdők 100%-ban természetesek, mentolkristályt tartalmaznak, nem csak ápolnak és hidratálnak, de erőteljes fertőtlenítő hatásúak is, gombaölő hatásuk van, óvnak a vírusoktól, baktériumoktól, így kiváló társak az edzőtermekben. A flakonok 275 ml kiszerelésűek, a kupak pattintásra nyílik, biztonságosan záródik, a termék pedig krémes állagú. A Contact tusfürdőnek erőteljes mentol, eukaliptusz illata van (olyasmi mint a nózi légúttisztító stiftnek), így hát nem meglepő, hogy rendkívül frissítő élményt nyújt a fürdés során. Tartalmaz mangó, kókusz és sheavajat, olíva, repce és ricinusolajat, méhviaszt, illóolajakat. A Motion már egy hétköznapibb, gyümölcsös, kellemes illat, én egyértelműen mangót érzek ki belőle. Ebben található pálma, kókusz, olíva, repce és ricinusolaj, mentol, shea vaj, kakukkfű, körömvirág és illóolajak. A tusfürdők használata előtt nem igazán tudatosult bennem, hogy a magas mentoltartalom miatt ezek erőteljesen hűsítő érzést fognak nyújtani, ezért meglepődtem, amikor fürdés közben elkezdtem vacogni egy kád forró vízben, ez a hideg érzet nagyjából fél óráig tart még és mindkét tusfürdőre igaz, hiába az egyik gyümölcsös illatú. Nagyon vicces volt, hogy hiába ültem benne a forró vízben, attól függetlenül fáztam (sosem használtam még hasonló terméket, ezért a meglepődöttség). A tusfürdők nem habzanak, csak minimálisan, ezért én nem ajánlanék hozzá fürdőszivacsot, viszont jól tisztítanak, fürdés után maximális a tisztaság és frissesség érzet. Tökéletes opció edzés utáni zuhanyhoz. Nem irritáltak, nem szárították a bőröm. A tesztelés után feltettem őket a szekrényre, mert utálok fázni, de már várom a nyarat, hogy újra elővehessem őket. Pont ezért nem csak sportolóknak ajánlom, akiknek a bőrét egy kemény edzés után fertőtleníti és felfrissíti, hanem bárkinek, aki hűsítő zuhanyzást részesíti előnyben, vagy nyáron a nagy hőségben szeretné, ha a zuhany utáni felfrissülés maradandóbb lenne. A tusfürdők utazó kiszerelésben is kaphatóak.


ABURA Oil: "Összetevői révén, melyek ismert helyi fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő hatóanyagok, az ABURA OIL segítséget nyújthat zúzódás, rándulás, izomláz, húzódás esetén." A Contact termékek legújabb tagja ez az olaj, ami jelenleg a kedvencem a négy termék közül. Teszteltem többféle problémára is, mint a dupla edzés utáni erőteljes izomláz, vagy az ízületi érzékenységből eredő fájdalom és mindkét esetben segítségemre volt. Röviden a lényeg: évekig fiatalkori ízületi gyulladásos betegségem volt, szerencsére már másfél éve tünetmentes vagyok (szerintem gyógyult), ettől függetlenül az ízületeim sok mindent nem csípnek, ilyen a hideg idő, az erős klíma vagy éppen a magassarkú. Az ABURA Oil-nak tehát nem is lehettem volna jobb tesztalanya. A kiszerelés 30 ml-es, és golyós, ami szerintem nagyon praktikus, nem kell krémmel bajlódni és nem lehet túlönteni sem ezáltal. Az illata talán még erősebben mentolos, mint a tusfürdőé. Az érintett területre kenek belőle egy keveset, majd belemasszírozom a bőrömbe, melynek eredménye megint csak a hűsítő frissesség, bizsergető, kellemesen zsibbasztó érzés. Ez az érzés jelen esetben is nagyjából fél óráig érezhető, és esetemben hatásosnak bizonyult, jól esett az ízületeimnek és az izomlázamnak is, mindkettőt segített hamarabb elmulasztani, mindeközben pedig tudom, hogy ezt a hatást természetes összetevőkkel értem el. További érvek mellette, hogy lassan fogy és utazás barát kiszerelésű, én nagyon megszerettem.

ABURA Freezy ajakápoló: Ugyanaz a design, ugyanaz az illat - picit visszafogottabb kiadásban. 5,2 g-os, csavaros a kiszerelés és táskabarát. Az ajkakon finoman megolvad és enyhén olajos, de kellemes érzetet hagy maga után, a mentol miatt bizsergeti az ajkakat és ugyanúgy hűsít, mint társai. Ezen felül a hidratáló hatásával is elégedett vagyok, jól hidratál, cserepes ajkakra csakúgy, mint semmi más, ez sem gyógyír és bár a kedvenc Nuxe Rêve de Miel Ajakbalzsamomat nem taszította le a trónról, de vetekszik vele, egy utazásra például praktikussági okokból ezt vinném magammal és szívesen használom vele felváltva, mióta megvan egész sokszor nyúltam érte.

A konklúzióm, hogy a Professionel termékcsalád egyes termékei nem csak sportolók számára lehetnek hasznosak, már csak a saját példámból adódóan sem. Az olaj mind közül a kedvencem, ezentúl állandóan fogok tartogatni belőle a közelemben. De a tusfürdőket is szeretem, egyébként is tervben van egy projekt, aminek a lényege, hogy minimum 1 hónapig nem használok SLS-t és illatanyagokat tartalmazó tusfürdőket, testápolókat, hogy tesztelni tudjam ez mennyire hatékony megoldás a mellkason/karon jelentkező pattanások ellen, az ABURA tusfürdők pedig nyáron partnerek lesznek ebben. Az árak pedig szerintem egészen barátiak. Kivételes eset, de most bármelyik terméket jó szívvel tudom ajánlani Nektek.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék