A legjobb korrektor szem alatti karikákra - Maybelline Fit Me

péntek, március 24, 2017


A mai bejegyzés főszereplője a Maybelline Fit Me korrektor, amit mutattam már Nektek korábbi szerzeményes bejegyzésben. Az előtte használt Miss Sporty folyékony korrektorral is elégedett voltam, de kíváncsi voltam a sokat emlegetett Fit Me-re is.

A Fit Me korrektor 4 árnyalatban érhető el és megtévesztő a számozás, mert nem a legkisebb szám a legvilágosabb, hanem a 15-s fair, nekem is ez az árnyalat van meg. A szögletes tubusban 6,8 ml termék van, az aplikátor pedig teljesen szokványos. Ennek az árnyalatnak nincs sárgás beütése és az arcbőrömhöz is passzol. Én nem ragaszkodom hozzá, hogy 2 árnyalattal világosabb legyen a korrektor a szemem alatt, mint az alapozó, főleg hogy legtöbbször alapozót nem is használok.


Kellemes állaga van, szépen el lehet dolgozni, de elég gyorsan szárad, nálam az eredmény kissé púderes, nem teljesen matt. A legjobb korrektor szem alatti karikákra, szépen elfedi a kialvatlanság nyomait és ehhez nem is kell belőle több réteg, anélkül is tökéletes a fedése. Púderrel fixálni szoktam, mert különben beleül a szem alatti kis redőkbe. Egész nap tartósan megmarad a helyén.

Bőrhibákra is kipróbáltam és szoktam használni, bár higiéniai szempontból nem a legelőnyösebb a pattanásokkal érintett aplikátort utána a szemek alatt érinteni.. A nagyobb, gyulladt göböket nem fedi el, szinte egyáltalán nem, de az apróbb, piros pattanásokkal még szépen megbirkózik. Én próbáltam korrektor ecsettel, benedvesített blenderrel és az ujjammal is eldolgozni, a legszebb és legjobb fedést akkor értem el, mikor az ujjaimmal kentem el (főleg a pattanásokon), ez egyben a leggyorsabb opció is. A blender sem rossz, de ecsetet egyáltalán nem szeretek hozzá használni. Bőrhibákon nem szoktam fixálni, csak ha alapozó is van rajtam, de enélkül is egész nap tartós.


A Fit Me eddig a legjobb korrektor, amit szem alatti karikákra próbáltam, ha komolyabb bőrhibákra használnátok akkor viszont nem ajánlom, mert kevés lesz (bőrhibákra nálam a Pupa Cover Stick korrektor viszi a prímet).

Az enyém NOTINO-ról van, ahol 1850 Ft-ba kerül, de elvileg néhány nagyobb drogériában is megtalálható, bár én még nem találkoztam vele.


Ti milyen korrektort használtok?
Külön van korrektorotok szem alá és bőrhibákra vagy ugyanazt használjátok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék