Újdonsült kézkrémek | Yamuna, Avon

szombat, február 25, 2017


Furcsa, hogy régen szinte sosem volt szükségem kézkrémre, mert teljesen normál állapotúak voltak, most viszont (különösen így télen) szinte mindig szárazak a kezeim, így még a táskámba is szükség van egy darabra. Jelenleg több kézkrémem is van itthon, ezek közül ma kettőt mutatok be nektek.


Nagy dilemmában voltam pár hónapja, mert szükségem volt egy kézkrémre, ami természetesen mindenmentes, ezen kívül könnyen be is szerezhető, nem volt könnyű dolgom, mert a drogériák irányába ilyen ügyben nem igazán fordulhatok, ezért aztán elkezdtem böngészni a magyar natúr márkákat és a krémmániát, végül a Yamuna Szenzitív Hidratáló Kézkrémet szereztem be. A kiszerelése 50 ml-es, teljesen egyszerű, aki unatkozik még ki is színezheti rajta a mintát, nagyon jópofa. Tégelyes kiszerelés, ami annyiban zavar, hogy hiába mindig tiszta kézzel nyúlok bele, így is bele kerülnek apró szöszök, mondjuk a hidratáló hatásából emiatt nem veszít, de azért mégis csak zavar. Elég furán néz ki a tégelyben, mert nem terül el, hanem mindig összeáll egy kupacban egy helyen. Egyébként egy nagyon könnyed állagú krém, és semmi illata nincsen szerencsére. Gyorsan beszívódik, és hatékonyan hidratál, ezen kívül azt vettem észre, hogy még vízálló is, vagyis nem múlik el a hatása attól, ha kezet mosunk, nem törlődik le. Azt is észrevettem, hogy amikor tényleg annyira száraz a kezem, hogy már repedezik meg hámlik is, akkor miután bekenem ezzel pár percre rá olyan mintha darabokban jönne le róla valami, elsőre elég bizarr volt, majd rájöttem, hogy ezek a hámló darabkák, ugyanis a kézkrém leszedi ezeket a kézről, olyan mintha hámlasztana és ezáltal sokkal kellemesebb tapintású és puhább is lesz. Elég fura, de igaz. Ami pedig az összetevőit illeti parabén-, paraffin-, színezék- és illatanyag mentes. Ellenben hidratáló és bőrápoló összetevők vannak benne, de sajnos alkoholt is tartalmaz, szerencsére csak az INCI második felében, és egyáltalán nem tapasztaltam irritációt a használat során. Viszonylag gyorsan fogy. 1250 Ft-ba kerül, beszerezhető a Yamuna Jászai téri üzletében vagy a weboldalon keresztül ITT.

balra az Avon, jobbra a Yamuna kézkréme

Az Avon Planet Spa Blissfully Nourishing Kézkrém február elején érkezett hozzám tesztelésre (a Facebook-on futó játékon Ti is nyerhettek egy ilyet), nem tudtam előre az összetevőit, de reménykedtem, hogy rendben lesz. Van benne afrikai shea vaj, ezzel nagyjából ki is merülnek a hidratáló összetevők, ásványi olaj, glycerin, de parfüm és parabén is, szóval szépnek nem mondanám. Amúgy a kiszerelés 30 ml, tubusos, cuki és praktikus. A tubusból szagolva egy kellemes édeskés illat érezhető, a kézre kenve viszont egy tolakodó, erős égetett cukor illat fogad, első használatkor nekem erőteljes fejfájásom és hányingerem lett miatta.. Az állaga sokkal sűrűbb és gazdagabb, mint a Yamunáé, ennek ellenére hamar beszívódik és nem is hagy maga után zsíros érzetet és jól hidratál. Következő használatkor is zavart az illat, ezért pár perc után lemostam, hogy ne érezzem, de szerencsére a krém ez esetben sem tűnt el a kezemről és a hidratáló hatás megmaradt, ami egyébként egészen jó és szerencsére nem is irritálta a bőröm. A roppant zavaró illata miatt nem sokszor van kedvem elővenni, de azért elhasználom szerintem. Vannak ennél összességében sokkal jobb kézkrémeim, szóval szerencsére a kompromisszumokat sem kell bevállalnom a parfüm miatt sem. Csak annak ajánlom, aki bírja az ilyen erős illatokat és nem érzékeny vagy ekcémára hajlamos a bőre és nagyon nem talál mást.. 599 Ft-ért szerezhető be a weboldalról vagy tanácsadón keresztül.


Ti milyen kézkrémet használtok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék