Újdonság | Garnier fátyolmaszkok

szombat, február 18, 2017


A koreai kínálatban régóta nagy népszerűségnek örvendenek a fátyolmaszkok, én is több fajtát kipróbáltam már közülük, azonban a hazai drogériákról már nem mondható el ugyanez. De lehet, hogy megtörik a jég, mert a Garnier nemrégiben előrukkolt háromféle fátyolmaszkkal, amik különböző problémákra kínálnak megoldást. Én pedig kíváncsi voltam a hatékonyságukra, s arra is, hogy miben különböznek ezek a koreai társaiktól, már ha egyáltalán van eltérés köztük.

Három fajtából választhatunk:
  • Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb - hidratáló és feltöltő hatású
  • Skin Naturals Moisture+Freshness - hidratáló és tisztító hatású, normál és kombinált bőrre
  • Skin Naturals Moisture+Comfort - hidratáló és nyugtató hatású, száraz és érzékeny bőrre
Jelenleg a Rossmannban akciósan kapható (625.- körül), az eredeti ára pedig 849 Ft, de NOTINO-ról is rendelhető, ott 690 Ft. Én első körben két maszkra tettem le a voksom.

Kialakításukban és használatukban megegyeznek, meglepően nagy tasakban kaptak helyet. Az ígéretek szerint egyetlen maszkkal kiválthatunk egy hétre elegendő szérumozást, és az való igaz, hogy bőségesen át vannak itatva a maszkok, sőt a tasakban is bőven marad még termék, ami jó pár használatra elegendő még. Rögtön a maszkok formájában és méretében meg is mutatkozik az első eltérés a koreai társaikkal szemben: tökéletesen illeszkedik az arcomra, nem lóg túl rajta és nem is rövid, teljesen beteríti az arc egész felületét és a szám-orrom közötti területen sem csúszkál el, nagyon jól simul a bőrhöz. Magán a fátyolmaszkon található még egy kék réteg, azzal együtt kell felhelyezni az arcra, ha pedig megtörtént akkor lehúzható ez a réteg, ami elvileg megkönnyíti a felhelyezést. A textil pedig puha anyagú, szóval kellemes viselet.

Ami az összetevőket illeti, ott van mibe belekötni, tartalmaznak alkoholt (méghozzá elég előkelő helyen), valamint van bennük illatanyag is (az szerencsére csak az INCI végén).


Garnier Skin Naturals Moisture+Freshness

"Ez a frissítő és tisztító összetételű textil maszk zöld tea-, hialuronsav- és glicerinkivonatot tartalmaz. A bőr intenzíven újrahidratáltnak, felfrissültnek és megtisztultnak látszik."

Mindkét változatot kb. 20 percig hagytam fent az arcomon, s miután levettem az arcomon maradt szérumot a bőrömbe masszíroztam, mert nem szívódik be teljesen. Amit erről a verzióról elmondhatok, hogy kellemes az illata, nagyon jól hidratál, hűsítő érzés a bőrön és egyáltalán nem csípett vagy irritált, a pirosságot enyhítette a bőrömön, szebb volt utána asz összkép és kisimultabb lett a bőröm. Ebben a hideg időszakban az arcbőröm hajlamos nagyon száraz lenni, a maszkokat is ilyenkor használtam, egyébként kombinált a bőrtípusom és vízhiányos. Miután a maszkot levettem nyoma sem volt a szárazságnak és ez az állapot pár napig maradandó is volt, azért egy hétig nem. Pórus összehúzást és tisztítást is ígér, de ilyen hatása nincs.


Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb

"Bőrfeltöltő maszk, gránátalma tartalommal, hyaluron savval, hidratáló szérummal vízhiányos bőrre. Felfrissült, ragyogó arcbőr, csökkentett ráncok".

Ennek a verziónak az illata szerintem a gránátalmára szeretne hajazni, ez nem igazán kellemes számomra, de 20 percig viselhető. Őszintén szólva a leírásból én biztos voltam benne, hogy a hidratáló hatása ennek lesz intenzívebb és tartósabb, de tévedtem. Miután lekerült az arcomról a textil szintén hidratált és üde eredmény fogadott, de ez a hidratáltság a másik fajtával ellentétben csak egy napig tartott kb. után ugyanolyan száraz volt az arcom, viszont ez sem csípett vagy irritált szerencsére. Ráncaim nincsenek, de ez ügyben szerintem ne ettől a maszktól várjatok eredményt.

Egyértelmű, hogy a kettő közül a zöld lett a kedvencem, illatban is és hatásban is kiemelkedőbb nálam, lehet hogy a későbbiekben kíváncsiságból letesztelem a rózsaszínt is. Előnye a korai maszkokkal szemben, hogy könnyebb beszerezni, sokkal komfortosabb viselni. A hátránya viszont, hogy az összetevői kevésbé szépek és teljes áron egy picit drágább is.

Az alkoholtartalma miatt nem lesz must have termék, de mivel nem irritált, ezért a zöldet biztos újra fogom venni, mert tetszik a hatása, ha pedig alkalmanként használom csak akkor belefér, szerintem egy próbát megérnek.


Ti próbáltátok már ezeket a fátyolmaszkokat?
Melyik verziót szeretitek?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Most már tényleg nem halogathatom a vásárlást, nagyon kíváncsi vagyok, milyen egy ázsiai maszkhoz képest :)

    VálaszTörlés

Címkék