JimJams Vibrasonic Arctisztító Készülék

hétfő, február 20, 2017


Már több, mint egy éve, hogy elkezdtem használni az első arctisztító készülékemet, ami a RdL készüléke volt, azóta is töretlen az érdeklődésem az ilyen típusú termékek iránt. Talán még ma is az a legolcsóbb változat, ami kapható, és egyébként hiába olcsó, tényleg nagyon jó is, de kíváncsi voltam rá, hogy mivel tudnak többet a drágább verziók, ezért 3 hónappal ezelőtt leváltottam a szeretett kis kütyümet a JimJams Vibrasonic Bőrtisztító szettre, amit Anyukámtól kaptam névnapomra. Azóta is napi szinten használom, így most már elmondhatom, hogy mennyire vált be és miben különbözik elődjétől.

A készülék mindenhol szettben kapható, amihez jár két "kefés" fej, az egyik érzékeny bőrre, míg a másik normál bőrre való. Illetve van egy harmadik fej is, ami szivacsos. Ezen kívül tartalmaz két 1,5 V AA elemet, merthogy elemmel működik a készülék, és két JimJams termék is jár hozzá, egy lemosó gél és egy arcradír, de ezekről nem lesz most szó, mert nem használtam őket.


Nekem meglepetés volt, hogy ennél a készüléknél nem a fejek forognak, hanem maga a kütyü rezeg (jobban szerettem a forgófejeket). Két fokozat van rajta, az egyik enyhébb, míg a másik erősebb rezgést eredményez. A erősebb fejen tényleg valamivel durvábbak a sörték, de nem sokkal erősebb az sem, viszont az érzékeny bőrre való fejen puhák, én szinte csak azt szoktam használni. A szivacsos fej az arc masszírozását szolgálja, elvileg aktivizálja a vérkeringést, ami segíti a sejtek aktivitását és növeli a bőr rugalmasságát - hát ez az, amiről nem fogjuk tudni megállapítani, hogy valóban így van-e, mindenesetre jó érzés átmasszírozni vele az arcot.

Amit viszont napi szinten használok az az "érzékeny fej", sokféleképpen kipróbáltam már, de legjobban úgy vált be, ha langyos vízzel megmosom az arcom, ezután teszek az arclemosómból a bőrömre, de nem mosom le, hanem benedvesítem a kefét és azzal együtt tisztítom meg az arcom. Nagyon tiszta, egyenletes, hámló részektől mentes és puha lesz utána a bőröm, a pórusokat maradéktalanul sajnos messze nem tisztítja, de az ilyen készülékek állnak legközelebb ahhoz, hogy valamennyire megtegyék. Egyébként a pattanások ellenére is sokkal simább a bőröm tőle, mert azokat is valamennyire leradírozza. A kefe könnyen tisztítható, még most is olyan, mint új korában és a készülék mérete sem túl nagy, így akár utazáskor is magunkkal vihető. Ha épp nincs kedvem használni egy napig (nagyon ritka eset), rögtön megérzi a bőröm, szóval tényleg napi szinten be van vetve, kivétel amikor arcradírt használok, mert úgy a kettő együtt már sok. Sminket önmagában nem ezzel szoktam lemosni, hanem csak azután használom, de ez is jól mutatja a hatékonyságát, mert miután nekem úgy tűnik, hogy mindent eltávolított a sminklemosó, utána használom ezt az arctisztítót és a keféjén látszik, hogy még alapozós, szóval általa lesz maradéktalanul tiszta az arcom, a pórusokból is kitisztítja az alapozót.

Nagyon szeretem ezt a készüléket is, már egészen megszoktam, hogy nem a kefe forog, hanem a készülék rezeg. Viszont elvileg nem kapható hozzá külön fej, így ha cserélni kell majd, akkor az egész készüléket kellene újra megvenni, ez annyira nem tetszik.

És hogy miben különbözik a RdL arctisztító készüléktől? A rezgésben egyértelműen, ezen kívül én hatásosabbnak érzem ennek a tisztító erejét, ezzel együtt valamivel kíméletesebbnek is; ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy ez a különbség akkora mértékű, hogy mindenkinek szaladnia kelljen lecserélni.

Beszerezhető a drogériákban 9990 Ft-ért, de az enyém a Szépségbolt webshop-ból van, itt olcsóbb (mikor én kaptam 6000 Ft körül volt az ára).

Valószínűleg akkor fog megérni a váltásra, amikor elhasználódik a kefe, mert az egész készüléket nem szeretném újravenni, de remélem ez még egy darabig nem következik be. Természetesen a kíváncsiságom nem apad, érdekel, hogy professzionálisabb készülékek milyenek, például a Remington készüléke is kívánságlistás. De az biztos, hogy továbbra is elengedhetetlen része az esti arcápolási rutinomnak egy ilyen készülék, ajánlom nektek is.


Ti használtok valamilyen készüléket?
Ha igen, melyik fajta vált be Nektek?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Több webshopban is kapható hozzá pótfej, én is épp most rendeltem az enyémhez:
    https://edigital.hu/noi-szortelenites-kiegeszitok/jimjams-szensitiv-kefe-arctisztito-keszulekhez-jj3030sb-p417906

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy szóltál, akkor ez szuper. Ráadásul ahogy látom nem is drága. Pedig én néztem korábban, de sehol nem láttam, mondjuk azt sem tudtam pontosan erre hogyan keressek rá :D

      Törlés

Címkék