Otthoni Wellness #1 | Habfürdő kánaán

szombat, január 14, 2017


A habfürdő mániám fékezhetetlen és szinte fogyó eszköznek számítanak már nálam a hasonló termékek. Terveim között szerepel idén minél több márka kipróbálása, kíváncsi vagyok van-e különbség más márka hasonló termékei és ezek között. Ma 4 habfürdőt és 1 majdnem habfürdőt mutatok be nektek.


Kezdem a sort a kedvencemmel, ami egyben kakukktojás is: Planet Spa Caribbean Escape fürdőelixír. 400 ml-es óriási mennyiség, pattintós a kupak és vékony a nyílás, szóval lehet így is önteni, de én inkább le szoktam csavarni a kupakot, a kupakba öntök és onnan megy a vízbe. 1-2 kupakkal bőven elég belőle, de egyéni preferencia kérdése, hogy ki mekkora habokat szeretne a vizébe. Vajszínű, krémes, gyöngyházfényű hatással. Az illata isteni, behatárolhatatlan, intenzív, mintha csak egy kellemes illatú krém lenne és abszolút nincs eltúlozva. Nagy habokat képez, amik krémesebbek is és sokáig megmaradnak, ezen kívül hidratáló hatással is van a bőrre.


A Santa Claus apple & cinnamon egy (micsoda meglepetés) almás fahéjas illat, viszont az üvegben megszaglászva alig érezhető az illat, mondhatni egyáltalán nem. Itt vékony résen keresztül tudjuk adagolni a habfürdőt, nincs lecsavarható kupak. A folyó vízbe öntve rögtön nagy habokat képez, de ezek kevésbé maradandóak, az illata a vízben már jobban érezhető, de ott sem annyira intenzív. A Berries in Chocolate illata viszont már annál intenzívebb, tubusból szagolva egyenesen émelyítő, nekem legalábbis nagyon sok. Csokoládés szeder illat, nem szűkített a nyílás, ezért szintén kupakba szoktam önteni belőle. A habja ennek is kevésbé tartós, a vízbe kerülve viszont az illat már kevésbé intenzív és így már sokkal kellemesebb is. A bőrön egyébként egyiknek sem marad meg az illata. Mindkettő 250 ml.


Az utolsó két termék pedig a klasszikus habfürdő vonal új illatai, az illatukon kívül minden másban megegyeznek. Szintén kupakba öntős fajta, nagy habokat képeznek és azok tartósan meg is maradnak, a vízben és azon kívül is intenzív illatúak. Az egyik egy áfonyás-narancsos illat, ami már nem annyira köthető számomra a karácsonyi, téli időszakhoz. Elég savanykás, ugyanakkor kellemes illat. A rózsától viszont én már megcsömörlöttem, mostanában több rózsa illatú dologgal is találkoztam, és nekem már sok ebből az illatból. Úgy érzem ez az a virág illat, amit csak maga a virág esetében szeretek, egyébként elviselhető, elhasználható, de nekem nem lett a kedvencem.

A termékeket (nem tudom, hogy a karácsonyi illatok limitáltak voltak-e) megrendelhetitek Avon tanácsadón keresztül, vagy az Avon webshopjából.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék