Megtaláltam a tökéletes arcradírt

csütörtök, január 12, 2017


A tavalyi évem egyik bloggal is kapcsolatos célja az volt, hogy találjak egy olyan fizikai arcradírt, aminek nem tudok belekötni az összetevőibe, hatásos és értelemszerűen nem okoz pattanást, irritációt vagy bármit, amit nem kellene. A best of-ból már kiderült, hogy a küldetésemet teljesítettem.

A Schüssler Mélyhidratáló arcradír vidám, tavaszias csomagolása 75 ml terméket rejt magában, és mostanra már tudom, hogy ez jó időre elegendő mennyiség. Tubusos a csomagolás, pattintós kupakkal. A termék sűrűbb állagú, és az általam megszokottól eltérően nagyon krémes. Fehér színe van, tele apró narancssárga szemcsékkel, amik nagyon sűrűn találhatóak meg benne. Egy minimális, természetes illata van. A sűrű szemcséknek köszönhetően sokkal intenzívebben radíroz, mint társai, ezzel egyidejűleg viszont kíméletes is. Nincs hova ragozni, az eredmény egy tökéletesen sima és piha-puha tapintású bőrfelszín. Teljesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, krémes állagának köszönhetően a radírozás mellett hidratál is, ami nekem pont tökéletes. A bőröm jelenleg hisztis, egyszerre kombinált - vagyis fényesedésre hajlamos, ugyanakkor száraz és olykor hámló is.

A pórusokat egyébként nem tisztítja ez sem, de nem is vártam tőle. Igazából én valahogy fizikailag lehetetlennek tartom azt, hogy egy szemcsés arcradír kitisztítsa a pórusokat, mert hogyan tenné? Komolyan, ha valaki érti írja le nekem, lehet, hogy csak én vagyok hülye hozzá.


Jó arcradírokat lehet találni, de mi a helyzet az összetevőkkel? Dr. Schüssler-féle Nr.8-as sót tartalmaz, ami mélyhidratáló hatású. Ezen kívül van benne shea vaj, sárgabarackmag-olaj, argán olaj, avokádó olaj, jojobaolaj, kókuszolaj, kakaóvaj, E-vitamin, glycerin, uborka kivonat. Csupa-csupa tápláló és hidratáló összetevő. Az INCI második felében egyedül Benzyl Alcohol található (minek?), ami nagy mennyiségben szárító hatással lehet a bőrre, viszont szerintem a többi rengeteg tápláló összetevő ellensúlyozza. Egyébként abszolút nem irritál, nem csípi a bőrt, nem okoz pattanásokat. Ezen kívül parfüm és illatanyag mentes.

Sajnos nem annyira könnyen beszerezhető, elméletileg a Schüssler termékeket árusító patikákban kapható, de azok közül sem mindben, legalábbis én jó sok helyet körbefutottam, mire valahol találtam belőle, ráadásul ott is az utolsó darabot. Online viszont rendelhető INNEN, ahogy nézem megváltozott a csomagolása. Nagyjából 2300 Ft körül mozog, ami nem olcsó, de nekem megéri, mert lehetetlenség találni szép INCI-s arcradírt. Szívből ajánlom mindenkinek, aki egy szép összetevős, hatékony arcradírt keres, kivéve a zsíros bőrűeket, nekik lehet, hogy sok lenne már a hidratáló hatása.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék