Glamour-napi szerzemények | 2016 tavasz

hétfő, április 11, 2016


Én szeretem mások hasonló bejegyzéseit olvasgatni, és mivel az olvasottságból ítélve is elég népszerűek, ezért újabb szerzeményes bejegyzéssel jelentkezem, aminek mi más lett volna az apropója, mint a Glamour-napok?

Idén viszonylag hamar letudtam a vásárlást és egy dolgot leszámítva csak az került a kosaramba, ami a listámon szerepelt, őszintén szólva büszke is vagyok magamra, mert a sok kedvezmény bizony be tudja szippantani az embereket. A hozzám legközelebb eső DM pont a héten nyitott újra felújítás után, emiatt egész héten akciók és kedvezmények voltak, amik a glamour kuponokkal is összevonhatóak voltak, plusz a végösszegi kedvezményre jogosító kupont is be lehetett váltani, így aztán elég jó áron tudtam most kifogni a legtöbb dolgot. Ruhákat is terveztem vásárolni, de mivel nem szeretek az adott napokon próbálni, mert necces, hogy órákig tart a sorban állás a próbafülkénél, ezért már a hét elején benéztem pár üzletbe, felpróbáltam, ami tetszett, így csütörtökön már csak le kellett kapnom őket a fogasról, és mivel délelőtt mentem, még a kasszánál lévő tömeget is sikerült elkerülnöm. A Rossmannban pedig ezúttal csak egyetlen dologra csábultam el, ez volt az egyetlen nem tervezett szerzeményem.


Szeretek samponokkal kísérletezgetni és az sem árt, ha van talonban pár jól bevált termék, amit cserélgethetek. Ennek a termékcsaládnak sem a csomagolás, sem az összetevők, sem pedig a vélemények alapján nem tudtam ellenállni, úgy voltam vele, hogy muszáj kipróbálnom. A kondicionálónak pedig adok egy esélyt, hátha beválik. Régóta használom már a fodrászkellékesben vásárolt hajvégápolómat, és még mindig van benne, de már untam és ki szerettem volna próbálni valami mást. Eredetileg a Glisskur agyondicsőített darabját terveztem megvenni, de a boltban nézelődve ez jobban felkeltette a kíváncsiságomat.

Schwarzkopf Essence Ultime Amber+ Oil Anti-breakage sampon: DM, 50% - 1399 Ft helyett 700 Ft
Schwarzkopf Essence Ultime Amber+ Oil Anti-breakage kondicionáló: DM, 50% - 1399 Ft helyett 700 Ft
Dove Advance Hair Series Hajápoló szérum: DM, 50% - 1999 Ft helyett 1000 Ft


A szájápolás kategórián szerintem nincs mit ecsetelni, a fogkrémet nem magamnak vettem, mert én nem ilyet használok, fogselyemből egy újat szerettem volna kipróbálni, most erre esett a választásom, valamint a fogkefe kupont is hülye lettem volna nem felhasználni.

Blend a Med 3D White fogkrém: DM, 50% - 599 Ft helyett 300 Ft
Oral-B Pro Expert fogselyem: Müller, 20% - 925 Ft helyett 740 Ft
Aquafresh fogkefe: DM, 50% - 519 Ft helyett Ft


Már alig vártam a tavaszt és hogy tavaszi illatú tusfürdőket szerezzek be, a télieket már kimondottan untam, de raktározni nem szeretek, ezért el kellett fogyasztani őket is. A boltban körbeszaglászva a flakonokat ez a két termék nyerte el a tetszésemet.

Palmolive Feel Glamorous tusfürdő: DM, 25% - 549 Ft helyett 410 Ft
FA Coconut Water tusfürdő: DM, 25% - 499 Ft helyett 375 Ft


A vajszínű felsőt az egyik fotózáson adták rám, de annyira megtetszett, hogy mindenképpen meg szerettem volna vásárolni - V nyakú és az ujja könyökig ér. A feliratos pólót az egyik újságban láttam először, és mivel élőben is annyira tetszett szintén megvettem. A szürke pedig egy rövid ujjú haspóló, nyárra, vízpartra, Balatoni estékre tökéletes darab lesz.

Vajszínű felső: New Yorker, 20% - 2999 Ft helyett 2390 Ft
Feliratos felső: New Yorker, 20% - 1590 Ft helyett 1270 Ft
Szürke haspóló: New Yorker, 20% - 1290 Ft helyett 1030 Ft


A Dormeos párnahuzatokat nem szerettem, hiába 100% pamuttartalmúak annyira szippantották magukhoz a porokat, mint a mágnes, ezért sürgősen keresni akartam valami normálisat. Amikor ezt a huzatot megláttam rögtön szerelembe estem. Tavaszias, vidám, kellemes anyagú - egy szóval tökély.

KIK, 15% - 1260 Ft helyett 1070 Ft / 2 db


Mekkora a valószínűsége, hogy valaki látatlanban, pusztán üvegen keresztül megállapítja, hogy milyen árnyalatú alapozó fog passzolni a bőre színéhez? Elég csekély, de nekem most sikerült. A korábban használt True Match alapozóm fogyóban is van és a szín is kissé sötét, ezért a kupont kihasználva feltétlenül ezt szerettem volna újravenni, hiszen bevált, viszont teszterek miért is lettek volna kitéve.. maradt a hasra ütés. Szempillaspirálból szerepel egy pár a kívánságlistámon, felhalmozni azonban önszántamból nem szeretem őket, ezért csak egyet vettem, amiről a legtöbb jót olvastam, már bevetésre is került. Revlon terméket még sosem használtam, elég sok mindenre vagyok kíváncsi a márkától, az ismerkedést most egy Lip Butterrel kezdem vele.

L'Oreal True Match alapozó / Ivory: DM, 50% - 4199 Ft helyett 2100 Ft
Maybelline Sensationel szempillaspirál: DM, 50% - 1999 Ft helyett 1000 Ft
Revlon Lip Butter / Wild Watermelon: Müller, 20% + 20% polci akció - 3390 Ft helyett 2035 Ft


A H&M-ben csak egy dolgot vettem, egy egyszerű fekete háromnegyedes ujjú felsőt, alapdarab és a fekete színt is kezdem egyre jobban kedvelni. A Rossmannba Sensodyne fogkrémért indultam csak, ellenben ezzel a rúzzsal távoztam, ami tényleg impulzusvásárlás volt. Kíváncsiságból néztem oda az újonnan kitett rúzsokra, ez az árnyalat viszont annyira megtetszett és annyira természetesnek tűnt, hogy nem tudtam ellenállni neki, ennyi még belefér.

Fekete felső: H&M, 20% - 1990 Ft helyett 1590 Ft
Rimmel Moisture Renew ajakrúzs / 200 Glow-rious pink: Rossmann, 50% - 1699 Ft helyett 850 Ft


Ti kihasználtátok a kuponokat?
Miket vásároltatok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék