Februári - Márciusi szerzemények | iHerb, drogéria, eBay, Natics, Brilla

hétfő, április 04, 2016


Teljesen elsiklottam az elmúlt hónapokban a szerzeményes bejegyzések írása felett, úgyhogy most két hónapot egybevéve mutatom meg a szerzeményeket. Vannak köztük rendelések, drogériás vásárlások, nyeremények és tesztelésre kapott termékek is. A képek minőségéért elnézéseteket kérem, de vaku nélkül a képek olyanok, mint halottnak a csók, ezért hiába nem szeretik sokan - azt szerintem még kevésbé szeretnék, ha nem látszódna a képekből semmi; de ha esetleg valakinek lenne valamilyen tuti tippje, azt örömmel fogadom.


Kinga nyereményjátékán nyertem ezt a csomagot, ami a képen látható dolgokon kívül tartalmazott még egy koreai arcmaszkot is, de azt már elhasználtam, ezen kívül rejtett egy Bomb fürdősütit, egy Natics szappant, egy kedves kis üzenetet és sok termékmintát.


Krémmánián gyakran lehet játék keretén belül tesztelésre nyerni termékeket, az egyik alkalommal legnagyobb meglepetésemre én lettem a szerencsés, aki nyert egy Tetesept Relaxation fürdősót. A Zöldgondolkodás.hu weboldaltól pedig egy Azure tusfürdőt kaptam tesztelésre.


Imádom az eBay-es mamuszokat, nevetséges, hogy a boltokban olykor ugyanazt látom többszörös áron. Jó minőségűek, kényelmesek és szépek (INNEN rendeltem). Nesszeszerekből is széles a választék, most ezt a virágos darabot rendeltem, ami utazáshoz tökéletes, mondhatni az összes kencém belefér, vannak zsebei, elválasztó is és strapabíró (INNEN). Nem szeretem a fülhallgatóimat csak úgy beledobálni a táskába, mert könnyen sérül, ezért rendeltem egy tokot hozzá, ami színben tökéletesen passzol is a fülesem színéhez, ezen kívül kemény, szóval ha véletlenül elejteném, akkor sem sérül meg, nagyszerű találmány (INNEN).


Az AVON-tól épp múlthéten érkezett tesztelésre egy csomag, benne a Nutra Effects termékcsalád újdonságai közül két termékkel: egy arcradírral és egy arclemosóval. Valamint a márciusi újdonságok közül a Silky Soft Musk "kölnivel", aminek meglepően kellemes illata van.


Egy Müller Szombat alkalmával neveztem be erre a saját márkás jojoba olajra, ami az olvasottak alapján alkalmas zsíros és kombinált bőrre - amit én szeretek táplálni. eBay-ről rendeltem egy Missha korrektort, amiről a teszt még a héten kikerül a blogra, valamint megrendeltem a Holika Holika Sweet Cotton BB krémet.


A Naticstól lehetőségem nyílt kiválasztani pár terméket tesztelésre, plusz párat még ők csempésztek a csomagba: Detox arclemosó, Aloe Vera arclemosó, Hydra-N hyaluronsavas hidratáló arczselé, Advanced hidratálókrém zsíros bőrre, Narancsos nádcukros testradír és egy szappan.


Szintén eBay-es rendelések a COSRX 7%-os AHA hámlasztója, az Innisfree The Minimum fényvédő, ami szép összetevőlistával rendelkezik, a Real Techniques sminkszivacs másolata és egy Konjac szivacs másolat, amiről jelenleg annyit tudok elmondani, hogy konkrétan semmit nem csinál, ebből kiindulva kíváncsi lennék rá, hogy az eredeti verzió az én arcommal művelne-e bármit.


A Mybeautytools-tól kaptam tesztelésre egy Faith in Nature illatmentes sampont és kondicionálót, sehol nem olvastam még róla, ez a második próbálkozásom hajápolás terén natúrabb termékekkel, az előző nem volt túl sikeres, velük egyenlőre jónak indult az első benyomásom, meglátjuk mi lesz a hosszabb távú tapasztalatom.


A dupla kedvezménynek köszönhetően leadtam egy iHerb rendelést is, az eredeti RT ecsetekre már régóta kíváncsi voltam és nagy szükségét éreztem egy jó alapozóecsetnek, s mivel az Expert Face Brusht mindenki dicsérte, ezért úgy döntöttem teszek egy kísérletet vele. Rajta kívül landolt még a kosaramban egy doboz Nestlé Pillecukros forrócsoki, ami isteni.


Érkezett egy tesztcsomagom a Brilla Natúrkozmetikai márkától is, benne egy illatorgiát magából árasztó Fürdőgolyóval, egy Jázmin Krémdezodorral, egy Mandarin Arcvajjal és egy Mandarin & Olívaolajos folyékony szappannal fürdéshez és zuhanyzáshoz.


A dezodorokat is szeretem váltogatni, főleg hogy még egyiktől sem estem hasra, ezúttal a Nivea Pearl & Beauty landolt a kosaramban. Az egyik barátnőm ajándékozta nekem a Paula's Choice 2% BHA Liquidet, jelenleg mást használok, de alig várom, hogy hosszabb távon is tesztelhessem ezt a darabot. A Coconutoil Cosmeticstől kaptam tesztelésre egy Hajregeneráló Olajat, aminek a próbálgatása már folyamatban van. A szemöldökömet őszintén szólva nem igazán szeretem színezgetni, a sminkesek mindig nagyon szépen megcsinálják, de valahogy nekem ritkán jön össze, ezért szemöldökfestéshez folyamodtam, ami sokkal egyszerűbb és tartósabb megoldás is. Korábban már próbáltam a JimJams szemöldökfestékét, de az lófütty volt esti fénynek, viszont ez nagyon bevált Refectocil (3 Natural Brown árnyalat), 3%-os oxi és egy keverőtálka.


Ti miket vásároltatok mostanában?
A fentiek közül van már tapasztalatotok valamivel?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. De aranyos vagy, hogy kitetted az ajándékaimat is! :) Remélem, tetszett a maszk és a többit is szívesen fogod használni!
    A Haul további részét tekintve, a Natics termékeket nagyon fogod szeretni, a BB-t és a korrektort legalább ugyanannyira, az AHA hihetetlen eredményeket produkál vészhelyzetben, az RT ecset pedig egytől-egyig megérdemli a dicsérő szavakat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellemes volt használni a maszkot, felüdülés volt egy ilyet kipróbálni a sok drogériás után (amiknek nem éppen hibátlanok az összetevői), itt lenne az ideje több koreai maszkot kipróbálnom :D
      A termékekről még nincs döntő véleményem, kivéve a korrektort, de az sajnos nekem nem vált be :/

      Törlés

Címkék