Organikus újdonságok a Naureltől

csütörtök, február 04, 2016


Decemberben a Norie box-os bejegyzésben írtam róla, hogy mennyire csalódott voltam, amiért az én dobozomban nem volt sem Naurel termék, sem PC. A Naurel virágvizeire ugyanis nagyon kíváncsi voltam. Azonban nem kellett sokáig "szomorkodnom", mert a Naureltől (www.naurel.hu) kaptam tesztelésre két terméket, ami közül az egyik pont egy ilyen virágvíz volt! Nagyon örültem neki és izgatottan vetettem bele magam a tesztelésbe.

Amit a márkáról fontosnak tartok megemlíteni, hogy Kitti az alapítója a kislányával a hasában ébredt rá, hogy nem csak az étrendjében kell törekednie az egészséges dolgokra, hanem bizony az is fontos, hogy mit ken magára. Olyan termékeket szeretett volna használni, amikre nem csak ráírva van, hogy kíméletes, természetes, hanem valóban az is. Így született meg a Naurel, amelynek kínálatában 19 márka termékei közül válogathatunk kedvünkre, a sminktermékektől kezdve a haj és arcápolásig. A termékek organikus összetevőkkel rendelkeznek, mentesek az illatanyagoktól és minden más káros összetevőtől, így én is bátran használom őket. Ezen kívül pedig nem tesztelnek állatokon sem.



A DABBA virágvizek friss alapanyagokból készülnek június és szeptember között, amik közvetlenül leszedés után kerülnek felhasználásra. Tiszta forrásvizet tartalmaznak és aktív hatóanyagokban gazdagok.

"Normál vagy vegyes bőrrel rendelkezel? Arcod frissességre és természetes kényeztetésre vágyik? Az alma virágvíz kiválóan tonizál, tisztít, használatával úgy érzed majd, hogy szinte megfiatalodtál. Feltölt a természet erejével."

A termék egy papírdobozban érkezett, ami a formája miatt különleges, de meg sem próbálom jellemezni :D Az üveg spriccelős fejet kapott, ami megfelelő hatósugárban fújja a permetet. Valószínűleg az üveg törékeny, de ezt inkább nem próbáltam ki. 100 ml terméket rejt magában a flakon, ami rendszeres használat mellett nálam elég gyorsan fogy. Az illata akárcsak egy igazi lédús almáé, de csak egy teljesen természetes illata van, semmi mű, semmi émelyítő.

A kapcsolatunk úgy kezdődött, hogy egyik este felkentem az arcomra egy zöld agyag pakolást, majd mikor lemostam olyan vörös volt az egész arcom, mintha kb. forralt vízbe dugtam volna a fejem, arról nem is beszélve, hogy kellemetlen is volt az érzés. Nem tudtam mit csináljak vele, hogy mihamarabb elmúljon, aztán egyszer csak eszembe jutott ez a virágvíz. Rögtön befújtam vele az arcom, úgy voltam vele, hogy bár semmi olyasmit nem ígér, hogy csökkenti a gyulladásokat, vagy lehúzza a pirosságot, de meglátjuk. Bepermeteztem vele az egész arcomat; lehetne vattakoronggal is használni, talán kevesebb termék is fogyna így, viszont én kifejezetten szeretem az érzést, amikor permetezem vele az arcom, így én maradok ennél. Pillanatok alatt beszívódott, majd nagyjából 10 perc múlva mikor tükörbe néztem azt vettem észre, hogy az agyagmaszk okozta pirosságnak szinte nyoma sincs és a bőröm sem fáj már annyira, rögtön kapott is a termék egy óriási piros pontot. Valószínűleg előbb vagy utóbb magától is elmúlt volna a pirosság, de kétségtelen, hogy a virágvíz bőven meggyorsította a folyamatot. Mióta ezt a tulajdonságát felfedeztem rendszeresen használom nyomkodás utáni pirosság fokozására és mindig beválik. Ezen kívül pedig frissíti, élénkíti és (bár nyilván nem olyan szinten, mint egy hidratálókrém) hidratálja is a bőrt. Nagyon megkedveltem, esténként szoktam használni fürdés után közvetlenül (emiatt került át a Benton tonik reggelre), de mostanában legszívesebben ezt használnám reggelente is. Nyáron hűtőben tárolva még nagyobb felüdülés lehet, mindenképp ki szeretném majd próbálni, illetve a vadalmás virágvizet is, mert az is az én bőrtípusomra való a leírás alapján.

Nem tartalmaz alkoholt, mesterséges adalékanyagot. A tartósításáról a retek gyökér gondoskodik, ami egyben hidratáló tulajdonsággal is rendelkezik. 100%-ban természetes, 99%-ban organikus és Ecocert minősítéssel rendelkezik. Többféle virágvíz közül is válogathattok a webshop-ban, mindenféle bőrtípusra és igényre megtalálhatjátok a megfelelőt.



A hétfőn kikerült bejegyzés alapján már nagyjából következtethettek rá, hogy ez a termék is bevált. Ott írtam, hogy rengeteg mindent kipróbáltam már ajakápoló gyanánt, de nagyon kevés dolog vált be, így örömmel kezdtem el használgatni ezt az ajakbalzsamot, bár áttörő sikert az eddigi tapasztalataimból kiindulva tőle sem reméltem. 10g-os kiszerelés, egyszerű fehér kis tégelyben a márka nevével és logójával. Könnyen lecsavarható, belenyúlkálós verzió, utcára nem túl praktikus, de otthonra kiváló. Az állaga balzsamos, siklik az ajkakon. Teljes mértékben mentolos rágó illata van (mint például a zöld-fehér Orbit), a benne lévő borsmentának köszönhetően még az ajkakat is bizsergeti, ami kellemes érzés. Az összetevői között található a borsmenta, kókusz és mandula olaj, kakaóvaj és méhviasz. A beszívódási ideje attól függ, hogy mennyit viszek fel belőle, ha vékonyan kenem fel akkor hamar beszívódik, ha estére picit vastagabban akkor több idő. Estéről reggelre virradóan szoktam leginkább érzékelni a hatását (már ha ekkor használom), reggelre puhább és hidratáltabbak az ajkaim, száraz ajkak esetén valóban hatásos; viszont a cserepes ajkakkal önmagában ő sem tud mit kezdeni (a Lush ajakradírjával viszont szuperül együttműködik). A Bomb ajakápolója mellett ő lett a másik kedvencem, szerintem sokáig elég lesz és az ára is kedvező.


Ismeritek valamelyik terméket?
Használtatok már virágvizet?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék