Manikűrvadász Karácsonyi forduló

szerda, december 23, 2015


Elérkezett a Manikűrvadász karácsonyi fordulójának is az ideje, amiben csak az a rendhagyó, hogy ezúttal a levadászott manikűrt karácsonyosítani kellett, nálam ez annyit tett, mint ünnepi színekben alkotni újra.

A Chez Karolina blogot sorsolta ki nekem Bella, így tőle kellett manikűrt vadásznom. Először is örülök, hogy a Manikűrvadásznak köszönhetően az oldalára tévedtem, mert nagyon tetszenek a körmök, amiket alkot, bőven volt miből választanom, többet is lementettem tőle, mert először úgy volt, hogy több manikűrjét is újraalkotom, de végül nem jöttek be a számításaim. Annak ellenére, hogy talán erre a fordulóra volt a legtöbb időnk, én még is szinte a legvégén tudtam rá időt szakítani, a körmeim még mindig össze-vissza töredeznek, egy szóval nem a tervek szerint sikerült megvalósítanom ezt a mai manikűrt. Szóval előre is elnézést a gyenge alkotásért és a körmeim összevisszaságáért.

Az eredeti manikűr - INNEN

Az újraalkotott verzió

Ha mást nem is, legalább az ünnepi színösszeállítást sikerült összehoznom




You Might Also Like

13 megjegyzés

  1. Köszönöm szépen a kedves szavakat a körmeimről. :)
    Jó értelemben meglepett a választásod, egy nagyon bájos, szolid karácsonyi verziót hoztál el. :)
    Boldog karácsonyt és sikeres új évet kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos nem a körömdíszítésben való ügyességemről vagyok híres, így egy egyszerűbbet szerettem volna választani, bár így sem olyan lett, mint szerettem volna sajnos. Kellemes Ünnepeket és Boldog Új évet Neked is! :)

      Törlés
    2. Nincs azzal a kézügyességgel semmi baj ;) Több önbizalom kell csak alkotás közben és egyből olyan lesz, mint amit szeretnél :) Ha mégsem, akkor másodjára ;)

      Törlés
  2. Szép piros lakk, tetszik nagyon!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a mutatóujjadon lévő szín! :)

    VálaszTörlés

Címkék