COSRX BHA Blackhead Power Liquid Moisturizer

hétfő, november 09, 2015


Hónapokkal ezelőtt rendeltem meg ezt a BHA hámlasztót, jókat olvastam erről a fajtáról és ahhoz képest az ára is sokkal kedvezőbb, viszont nyár közepén nem akartam még nekiállni hámlasztani, mivel amikor csak lehetőségem adódott napoztam, bizony napoztam (nem kell a szentbeszéd), imádok napozni és erről nem vagyok hajlandó lemondani. Hogy ajánlom-e vagy sem kiderül, ha tovább olvastok.

Mit várhatunk a terméktől elméletileg?
"Hatékonyan lép fel a mitesszerekkel és a pattanásokkal szemben is. Mélytisztító hatásának köszönhetően a bőr felszíne egyenletesebbé, élettel telibbé és hidratálttá válik. Megszabadít az elhalt hámsejtektől és használatával a bőr simább és ragyogóbb lesz."

Az összetevőlista első helyén nem szimpla víz, hanem fehér fűzből nyert kivonat található, ami gyulladáscsökkentő hatású (és egyébként belsőleg alkalmazva is számtalan jótékony tulajdonsága van), a benne lévő aminosav pedig sebgyógyító tulajdonságokkal rendelkezik, a hialuronsav pedig segít megőrizni a bőr feszességét. Illatanyag és alkohol-mentes, szépek az összetevői!

4% Betaine Salicylate-t (gyengédnek számító hámlasztó hatóanyag) tartalmaz. A külseje átlátszó, így tisztán látszik, hogy mennyi fogyott már el belőle, viszont érdemes a dobozában tárolni, mert nem tesz jót neki a napfény. A pumpás adagolóval nagyon könnyű használni, nekem egy pumpányi bőven elég az egész arcomra. Az állaga épp hogy valamivel sűrűbb, mint a víz, de nem használok hozzá vattakorongot, hogy ne vesszen kárba, hanem a tenyerembe teszek belőle egy pumpányit és onnan viszem fel az ujjammal.

Nem szívódik be azonnal, eleinte kicsit ragacsos, kell neki egy kis idő (5-10 perc), minden este használom és nem okozott sohasem irritációt vagy hámlást. Első használat után (több, mint két hónap használat után sem állítanám) nem lett másnap reggelre "hú mindjárt elájulok olyan babapopsi puha" a bőröm, de ez cseppet sem lepett meg nem is vártam tőle. Amit nehezményezek ennél is, hogy elvileg tisztítania kellene a pórusokat, és egyenletesebbé tennie a bőrfelszínt, de én ezt nem tapasztaltam semennyire sem. A tág pórusaimra sincs semmilyen hatással, eddig még erre a problémára semmi hatékony módszert nem sikerült találnom. Nekem mindenképpen szükségem van hetente egyszer fizikai bőrradír használatára ahhoz, hogy tényleg egyenletes legyen a bőröm, bár még mindig ez zavar kevésbé. Ezt leszámítva hosszabb távú használat után észrevehetően szebb a bőröm tőle összességében, láthatóan csökkenti a pattanások számát, a mitesszerekét viszont egyáltalán nem (de arra találtam egy elég hatékony terméket) és hidratál is, este nem is vágyik a bőröm hidratálóra a használata után. A retinollal viszont nincs túl jó barátságban, eleinte próbáltam együtt használni őket, de göbök jelentek meg az arcomon tőle, szóval erre még majd ki kell találnom valamit. Viszont volt, hogy Akneroxiddal együtt használtam, ami első hallásra elég soknak tűnhet, de így sem okozott semmi problémát, sőt.

Beszerezhetőség: eBay, WishTrend, Jolse
(WishTrenden most akciós, ezért jelenleg ott a legolcsóbb.)
Kiszerelés: 100 ml

A végítélet az, hogy egyértelműen jobb a bőrömnek vele, mint nélküle. Rendszeres hámlasztás mellett javasolt fényvédő használata, mert a hámlasztás fényérzékennyé teszi a bőrt. Aki kezdő a hámlasztásban vagy rendszeres hámlasztó, de olcsóbb megoldást keres, annak ez tökéletes választás lehet. Szeretném még beszerezni majd az AHA hámlasztójukat is, nagyon kíváncsi vagyok arra is.


Használtok hámlasztókat?





You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék