Díjat kaptam! | Liebster Award

csütörtök, október 08, 2015


Díjat kaptam Anikótól, a Szépség negyven felett blog írójától, amit itt is köszönök szépen neki! :) A díjjal együtt jár néhány "kötelezettség" is, amit elolvashattok a tovább gombra kattintva.

Szabályok:
  • Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját.
  • Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott.
  • Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre.
  • Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik.

10 dolog magamról:
  • Kézmosás mániás vagyok, ha csak a postaládát szaladtam is ki megnézni, azután is rögtön kezet szeretek mosni, illetve bármikor máskor is, ha hozzányúltam valami olyanhoz. Mikor pedig hazaérek egyértelműen ez az első cselekedetem.
  • Félek a kutyáktól, bogaraktól, darazsaktól, sok mindentől :D
  • Modellkedem, ez a legfőbb hobbim, de egy ideje már rajta vagyok az ügyön, hogy ne csak hobbi legyen.
  • Utálom a milánói makarónit és társait, pedig általában mindenkinek az a kedvence.
  • Rossz szokásom, hogy állandóan ropogtatom az ujjaimat, meg a hátamat is, egyszerűen muszáj mert jól esik és engem a hangja sem zavar (de csak abban az esetben ha én csinálom :D).
  • Hihetetlenül zajérzékeny vagyok, csak akkor tudok aludni ha teljes csend van, minden apró neszre felébredek (kivéve ha kifejezetten hulla fáradt vagyok), az óra kattogástól kifejezetten hülyét kapok, ezért még véletlenül sincs a szobámban. Ebből kifolyólag tanulni is csak csendben szeretek, nem hallgatok zenét és nem megy a TV sem, mert zavar.
  • Tejfehérje allergiás vagyok, ami azért szívás, mert a laktózmentes dolgokkal ellentétben tejfehérje mentes dolgok nincsenek, a tejet növényi tejekkel kellene pótolnom, de azokat meg nem szeretem, mert más íze lesz tőlük az ételeknek és a finomtól is távol állnak.
  • Tériszonyom van, ennek ellenére többször repültem már, ahol ez fel sem tűnik és még első alkalommal sem féltem.
  • Imádom a spanyol nyelvet!
  • Sorozatfüggő vagyok, az örök kedvenceim a Gossip Girl és a Szökés.

Az Anikó által feltett 10 kérdés:

1. Mi a kedvenc sportod?
Egyértelműen az úszás, imádom a vizet, imádok lubickolni és úszni, teljesen feltölt energiával.

2. Van kedvenc süteményed, amit el is tudsz készíteni?
Őszintén szólva kedvenc nem jut eszembe, de szeretek és tudok is sütni (jó azért nem hat emeletes, extravagáns tortákat :D).

3. Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?
Azt hiszem orvos. Bár ez már nem szerepel a toplistámon, és a biológia/kémia páros sem a szívem csücske, de ettől eltekintve még mindig szívesen lennék orvos, különösen a sok negatív tapasztalatom miatt.

4. Vettél már meg valamit csak azért mert valaki rábeszélt, holott nem is lett volna rá szükséged?
Nem hiszem, ha én úgy látom, hogy nincs rá szükségem vagy nem kell, akkor más nem fog tudni rábeszélni.

5. Van olyan dolog amit újra ugyan úgy csinálnál, ha visszaforgathatnád az időt?
Igen.

6. Ha lehetne, milyen szuperhős tulajdonságot választanál?
Teleportálás vagy időjárás irányítás :D

7. Milyen típusú filmeket szeretsz?
Változó. A kedvenceim a vígjátékok és a romantikus filmek, amiket viszont ki nem állhatok azok az akció filmek.

8. Hová utaznál el szívesen?
Tengerpartra természetesen :D Görögország az egyik legjobb hely, oda bármikor visszamennék. Ezenkívül ahova nagyon szeretnék eljutni már egy ideje az Róma és New York.

9. Van igaz barátod?
Van.

10. Mi az amivel fel tudnak bosszantani?
Álszent, kétszínű viselkedéssel. Vagy például néha/nem néha az emberek az utcán, azzal hogy én sietek, ők meg mint a lassított felvétel mennek az út közepén vagy rosszabb esetben megállnak az út közepén, beállnak az ajtóba stb. Nagy az isten állatkertje :D

Az én kérdéseim:
1. Ha csak egy nyelven beszélhetnél, melyiket választanád?
2. Minden hétvégén bulizós tinédzser voltál vagy inkább mással töltötted az időt?
3. Melyik a kedvenc sorozatod?
4. Van kedvenc focicsapatod?
5. Szoktál külföldi weboldalról ruhákat rendelni? Ha igen, melyik a kedvenced?
6. Sorold fel 3 rossz tulajdonságodat.
7. Rendszeresen szoktál sminkelni vagy csak alkalmakkor?
8. Milyen számodra az ideális férfi?
9. Nagy esküvőt szeretnél habos-babos ruhával vagy inkább a visszafogott dolgokat kedveled?
10. Van kedvenc teád?

Akiknek továbbadom és kíváncsi vagyok a válaszaikra: 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Köszönöm, hogy megírtad és köszönöm, hogy ennyi mindent megtudhattunk Rólad ! :)
    Rómába és New Yorkba és is nagyon vágyom :) Remélem egyszer még az életben össze jön. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál!! :) Fú, az engem is nagyon fel tud bosszantani, amikor csak totyognak előttem az emberek :D Nem tudom, hogy lehet ilyen céltalanul bolyongani?? Kedvencem még, amikor a mozgólépcső aljánál vagy tetejénél megáll egy 4-5 fős csoport tanakodni... :D

    VálaszTörlés

Címkék