Missha Time Revolution Night Repair Science Activator (Borabit) Ampoule

szerda, július 22, 2015

Rendeltem 20 db mintát a híres Missha Time Revolution Night Repair szérumból, annak ellenére, hogy ezek csak minták voltak, mire a végükre érünk már el tudjuk dönteni, hogy szüksége van-e rá a bőrünknek vagy sem, én legalábbis el tudtam. Egy darab minta 2-3 használatra elegendő volt, és én funkciójával ellentétben reggelente használtam, mert így jött ki a lépés és volt kényelmesebb.

Nagyon hamar megérkeztek a minták és még ajándék minták is jártak melléjük. Először az első tízes pakkot bontottam ki és szorgosan használgattam őket, majd mikor a második tízesre került a sor, akkor vettem csak észre, hogy azok már a megújított verzió (Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit szérum) mintái. A nevén kívül egyébként sem állagra, sem hatékonyságra nem tapasztaltam különbséget, így a továbbiakban egy kalap alá véve írok róluk.

Az összetevőlista elég hosszú, ugyanakkor szép is és nem tartalmazz irritáló anyagokat. Tele van hidratáló, bőrjavító, bőrpuhító, bőrnyugtató, bőrkondicionáló, bőrvédő, sebgyógyító, gyulladáscsökkentő, valamint a kollagén és elasztin termelődést segítő összetevőkkel, antioxidánsokkal, vitaminokkal. B3-vitamin (hidratáló hatással bír és hatásos pigmentfoltok ellen), betaine (hidratál, véd az irritáció ellen), német kamilla (bőrjavító, illat semlegesítő), peptidek (szabályozzák a kollagénrostok termelődését), fehér tajtékvirág magjából kivont olaj (segít megőrizni a bőr nedvességtartalmát), lipidek (bőrpuhító funkció), E-vitamin, pacsuli olaj (segít elmulasztani a pattanásokat, anélkül hogy hegek maradnának utána), retinol, makadámia olaj, panthenol, sárgadinnye kivonat (antioxidáns és C-vitamin forrás), Q10-koenzim (antioxidáns, gyulladáscsökkentő) és C-vitamin különböző formákban.

Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Ampoule

Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit Ampoule

Az elméleti tudnivalók után pedig nézzük, mit is tud a gyakorlatban. Állagra elég folyékony, de könnyen kenhető, nem hagy maga után ragacsos érzést és hamar beszívódik a bőrbe. Könnyen lehet rá sminkelni és egyéb kozmetikumokat kenni. Jól hidratál, nekem már önmagában elegendő volt, nem volt szükség utána egyéb hidratáló készítményre (kombinált bőröm van). Nem irritál, nem okoz pattanásokat. Ha a bőröm éppen pirosabb volt a kelleténél, akkor segített rajta, megnyugtatta. Ha épp kijött egy gyulladtabb pattanásom, hozzájárult, hogy hamarabb begyógyuljon. Illetve úgy összességében én azt tapasztaltam, hogy szerette a bőröm, már ennyi idő után is szebb lett tőle az összkép. Jól használható egyébként retinol és BHA hámlasztó mellett is.

Most az O.S.T vitamin C 21.5 szérum a következő a sorban, így valószínűleg előbb azt fogom elhasználni, de mindenképpen fogok még ebből a szérumból mintákat rendelni, mert szemmel láthatóan szerette a bőröm, ráadásul az ára sem vészes. A 20 db-os mintacsomagot INNEN rendeltem.


Van bevált szérumotok?
Használtátok már ezt a terméket?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék