The Body Shop - Moringás termékek

csütörtök, május 08, 2014


A The Body Shop márkával való ismerkedés hasonlóan kezdődött nálam, mint a Mannáéval; sokan áradoztak róla, legfőképpen a mennyei illataikról. Ezért aztán mikor elsétáltam az egyik üzletük mellett, gondoltam benézek és megszagolgatom a különböző illatokat, kíváncsi voltam, hogy tényleg annyira lenyűgöző-e, mint amennyire hangoztatják. Nos, az első benyomásom az volt, hogy néhány termékcsaládnak valóban isteni illata van, de több volt az olyan termék, ami vagy túl tömör illatú, vagy kifejezetten büdös volt az orromnak. Alapos körbenézés után sem keltette fel egyik termékük sem az érdeklődésemet, nem igazán hatott meg sem a márka, sem pedig az illatok. Ezután a szülinapomra véletlenül pont kaptam egy TBS ajándékcsomagot; gondoltam oké, akkor most meglátjuk mit tud a gyakorlatban. Hát, meg kell mondanom pozitívan csalódtam benne :)



A doboz mézvirág - ismertebb nevén Moringa - illatú termékeket tartalmaz; leginkább az akácvirágra emlékeztet ez a finom, friss, tavaszias illat. 
Az egyik termék benne egy Moringás Tusfürdő: A TBS tusfürdőiről az volt a véleményem, hogy túl vannak árazva; 250 ml a legnagyobb kiszerelés és a méretéhez képest aránytalannak is gondoltam az árát. Rögtön azt mondtam: bárhol találok dupla ekkora kiszerelésben, fele annyi áron, ugyanennyire finom illatot. Mert hát a tusfürdők általában semmilyen pluszt nem nyújtanak számomra, gondoltam ez is csak egy átlagos tusfürdő. Aztán mikor először fürödtem vele meglepődtem, mert az átlagosnál többet tud. Az illata kellemes, az állaga sűrűbb a megszokottnál. Nem kell belőle túl sok ahhoz, hogy szuperül habozzon, krémes az állaga és nem szárítja a bőrt!! sőt, egy picit puhább, selymesebb lesz tőle a használat után. Azóta is imádom ezt használni, azt hiszem jelenleg a kedvenc tusfürdőm lett. :D



A másik kedvenc termékem a csomagból a Testradír lett. Bár viszonyítási alapom nincs, ugyanis ez az első testradírom, még is kijelenthetem, hogy nagyon tetszik, elégedett vagyok vele. Az illata kicsit tömörebb, mint a többi terméké, de még nem lép át a "már túl sok" kategóriába. Apró szemcsék találhatóak benne, amik nem olvadnak el használat közben, viszont nagyon szépen radíroznak. A használata után hihetetlenül puha lesz a bőröm, alig bírom megállni, hogy ne simogassam folyamatosan. Bár kisebb kiszerelésű termék, még sem fogy gyorsan; egy kevés elég belőle.
Szintén megtalálható volt a csomagban egy Testvaj, amikről sokat lehet hallani. Ez a vaj már tényleg mondható vajnak, nem úgy mint Mannáék vajai, ugyanis pont olyan állaga van. Egyáltalán nem folyékony állagú, még is könnyen ki lehet venni a tégelyből a megfelelő mennyiséget. Ezzel a vajjal az egyetlen problémám az, hogy nekem túl ragacsos, a használat után egy ideig ragadós érzete van a bőrömnek, lehet, hogy ez azért van, mert túl sok neki vagy talán éppen az állaga miatt ilyen és ez normális, mindenesetre nekem nem túl szimpatikus tulajdonság. A hidratáló képességétől sem voltam igazán elájulva, de rossznak semmiképpen nem mondanám. Talán testápoló verzióban jobban bevált volna.
Összességében azt mondom, hogy örülök ennek a csomagnak; ennek köszönhetően kézzel foghatóbb képet kaptam a márkáról és pozitívan sikerült csalódnom benne. :) A testradírt, ha elfogy szerintem újravásárolnám, valamint a tusfürdőt is, mert bár sokallom az árát, de még is nagyon megszerettem. 
A szappant még nem bontottam ki, ez az egyetlen, számomra felesleges termék a csomagban. A folyékony szappanok híve vagyok inkább, ez pedig ugyebár nem az. De azért valamit biztosan fogok tudni kezdeni vele.
  


Ti használtok TBS termékeket? Melyik a kedvenc illatotok?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Imádom a TBS termékeket, de valahogy a moringát eddig még meg se szagoltam...na majd a következő körben!

    VálaszTörlés

Címkék